    From: "owp" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: przedłużenie umowy iPlus
    Date: Fri, 25 Sep 2009 22:01:39 +0200

    > No to skoro iPlus zmienil warunki przedluzenia,to i Ty zmienisz operatora.
    > Znajac zycie chyba nei beda za bardzo zatrzymywac dla tych 30 zl :)

    No ale wcześniej też nie było to reklamowane, że można dostać 50% upustu,
    jak się przedłuża bez modemu. Czytałem, że jeszcze przed wakacjami ktoś tak
    przedłużał, może nadal jest taka opcja, tylko trzeba pomęczyć...? Wystarczy
    1GB.
    Jeśli nie, to czy jest alternatywa ?
    Wiem, że play ma 30zl za 28 dni na kartę, ale wolałbym plusa albo orange
    (zasięg na wakacjach).
    Pzdr
    owp