  • 1. Data: 2009-09-28 18:50:18
    Temat: prosze o pomoc lewy div ma byc w miejscu a drugi jezdzic overflowem
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Witam

    Mam taki o to problem

    po lewej mam mapke polski a po prawej scrolla z wojewodztwami, po
    wybraniu woj. wyswlietla sie lista sklepow

    w mazowieckim lista jest dluga i pojawia sie scroll (overflow: auto)
    niestety przesuwajac scrollem przesowa sie rowniez mapka jak zrobic by
    byla na sztywno w jednym miejscu ? uklad mam taki, wiem ze moge go
    zmienic ale moze jest jakis sprytny sposob ? aby go pozostawic w
    miejscu, gdzie ma byc ...

    w skrocie:

    a to szerzej ...

    300px !important;">
    <script type="text/javascript" language="JavaScript1.2">
    showFlash('./img/mapa_polski1.swf','','290','290',''
    ,'Mapa');
    </script>

    <form name="siec_sprzedazy" id="siec_sprzedazy" action="#" method="post"
    enctype="multipart/form-data">

    <select name="obowd_3" id="obwod_3" onchange="Send_1()" style="margin:
    20px 0">
    <option value="0">wybierz z listy województwo</option>
    <option value="16">zachodniopomorskie</option>
    </select>

    Tutaj tekst przed wybraniem województwa

    verdana; letter-spacing: normal; float: right; width: 270px;">
    </form>

    dzieki
    gregor