  • 1. Data: 2009-09-28 09:38:21
    Temat: Wygenerować graficzną strukturę strony
    Od: "Haribo" <h...@p...pl>

    Witam,

    potrzebuję dla klienta wygenerować graficzną strukturę jego strony - stron i podstron
    (drzewko lub coś podobnego).
    Ta struktura jest bardzo skomplikowana (dosyć duża strona).
    Czym mogę to wykonać?

  • 2. Data: 2009-09-28 11:08:14
    Temat: Re: Wygenerować graficzną strukturę strony
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Haribo pisze:
> [...]
    podstron (drzewko lub coś podobnego).
    > Ta struktura jest bardzo skomplikowana (dosyć duża strona).

    A jaki to CMS?

    --
    Peter

  • 3. Data: 2009-09-28 11:22:34
    Od: "Haribo" <h...@p...pl>

    podstron (drzewko lub coś podobnego).

    > A jaki to CMS?

    Sama witryna to kilka różnych systemów, zwykłe pliki html, bazy oracle, bazy lotus
    notes, i inne.

  • 4. Data: 2009-09-28 12:03:37
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2009-09-28 13:22, Haribo napisał(a):
    podstron (drzewko lub coś podobnego).

    > Sama witryna to kilka różnych systemów, zwykłe pliki html, bazy oracle, bazy lotus
    notes, i inne.

    z tego co piszesz wynika, że jednak bez crawlera nie da rady.
    Pewnie najszybciej z tym zadaniem poradzi sobie jakiś skrypt server
    side. Niestety nie używam, więc niczego nie polecę.

    Kiedyś używałem apletu JAVA
    http://www.auditmypc.com/free-sitemap-generator.asp pozwala na zapisanie
    danych do XML, CSV i html jako wielopoziomowa lista.

    pozdro
    --
    CZAK

  • 5. Data: 2009-09-28 12:22:07
    Od: "Haribo" <h...@p...pl>

    > Kiedyś używałem apletu JAVA
    > http://www.auditmypc.com/free-sitemap-generator.asp pozwala na zapisanie
    > danych do XML, CSV i html jako wielopoziomowa lista.

    Ponieważ dosyć mi sie spieszy to zacząłem robić mirrora i zrzucam teraz witrynę na
    dysk. Robot chodzi już ponad godzinę - jak sami zapuścili to chodził podobno 4 dni.
    Ze zrzuconej struktury katalogowej chcę wygenerować graf - tylko czym?

  • 6. Data: 2009-09-30 11:20:52
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    Haribo pisze:

> [...]
    > Ze zrzuconej struktury katalogowej chcę wygenerować graf - tylko czym?

    Udało się to jakoś rozwiązać? Sam mam często podobne potrzeby.

    --
    Radek N.

  • 7. Data: 2009-10-05 09:42:56
    Od: "Haribo" <h...@p...pl>

    > Udało się to jakoś rozwiązać? Sam mam często podobne potrzeby.

    Szczerze mówiąc nie, musiałem ręcznie dłubać w igrafx :(

    Znajomi podrzucili mi jeszcze program do kompilowania wykresów ale nie miałem już
    czasu się w to zagłębiać. Program nazywa się graphviz.

  • 8. Data: 2009-10-05 12:05:24
    Od: "Radek N." <n...@g...pl>

    Haribo pisze:

    > Szczerze mówiąc nie, musiałem ręcznie dłubać w igrafx :(
    >
    > Znajomi podrzucili mi jeszcze program do kompilowania wykresów ale nie miałem już
    czasu się w to zagłębiać. Program nazywa się graphviz.

    Szkoda. Dzięki.

    --
    Radek N.