  • 1. Data: 2009-09-28 14:36:42
    Temat: hekko.pl
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    właśnie hekko wypowiedziało mi świadczenie usług... mam pytanie, co teraz
    stanie się z domenami które u nich zamówiłem? interesują mnie wszelkie
    możliwe scenariusze... chciałbym zachować swoje domeny, można je jakoś
    przetransferować? czy Ktoś obeznany mógłby mnie oświecić?

  • 2. Data: 2009-09-28 14:58:36
    Temat: Re: hekko.pl
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    szukam też alternatywnego dostawcy który miałby takie możliwości jak w
    hekko... znacie coś?

    i na koniec: jebać hekko.pl (taki miał być tytuł).

  • 3. Data: 2009-09-28 16:18:28
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Byłoby łatwiej, gdybyś powiedział co ma takiego hekko, co chcesz mieć?

    Ogólnie to RPSy w OVH są przyjemne. Domeny w OVH chyba najtańsze na rynku i
    tak jak wszystko załatwiają błyskawicznie.
    Szkoda, że podpisałem cyrograf z domeny.pl (swoją drogą to chciałem
    wykorzystać okoliczność i gorąco odradzić jakikolwiek kontakt z tą firmą!) i
    muszę kilka domen u nich utrzymywać, w OVH by mi wyszło ładne kilka razy
    taniej ;/

    lamer

  • 4. Data: 2009-09-28 19:11:11
    Od: mirekm <a...@k...net>

    Dnia Mon, 28 Sep 2009 16:36:42 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

    > właśnie hekko wypowiedziało mi świadczenie usług... mam pytanie, co teraz

    Wszystkich usług? Nie wyobrażam sobie wymówienia przy zakupie domen, więć
    pewnie chodzi o hosting - pewnie przeginałeś z obciążeniem konta.

    > stanie się z domenami które u nich zamówiłem? interesują mnie wszelkie

    Domeny zostaw lub przenieś do innego operatora, jeśli kupowałeś w promocji
    to zani dostaniesz authinfo będziesz musiał przedłużyć (jeśli to ich
    pierwszy rok).

    Przy okazji korzystam z hostingu hekko dla kilku niedużych serwisów i nie
    mam negatywnych opinii. Proponowali Ci wyższy pakiet gdzie można mocniej
    obciążać serwer? Ewentualnie napisz jakie tam serwisy trzymales, być może
    mialeś jakieś nie do końca zgodne z ich regulaminem i dlatego Ci
    wypowiedzieli.

    --
    mirekm

  • 5. Data: 2009-09-28 19:40:13
    Od: "iso" <n...@i...pl>

> [...]

    > możliwe scenariusze... chciałbym zachować swoje domeny, można je jakoś
    > przetransferować? czy Ktoś obeznany mógłby mnie oświecić?

    Spokojnie nic strasznego się nie stało.

    Transfer domen jak najbardziej.
    Można tego dokonać prosząc o wydanie kodów AUTHINFO
    dla wszystkich domen, które tam wykupiłeś.

    Backup danych z konta.

    pozdrawiam,
    wr,
    www.isonet.pl

  • 6. Data: 2009-09-29 20:55:44
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > muszę kilka domen u nich utrzymywać

    Musisz? Z tego co widzę na rynku to istnieje obowiązek przedłużenia na
    kolejny rok ale nie do końca życia. Potem możesz sobie przenosić gdzie
    chcesz. W innych przypadkach trzeba zapłacić kilka zł za ujawnienie
    authinfo. Czy oni mają inaczej?

  • 7. Data: 2009-09-30 16:19:51
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@o...eu>

    czy ujawnianie danych osobowych w zarejestrowanych domenach jest zgodne z
    prawem? chodzi o whois

  • 8. Data: 2009-10-01 07:20:09
    Od: "iso" <n...@i...pl>

    "identifikator: 20040501" napisał:

    > czy ujawnianie danych osobowych w zarejestrowanych domenach jest zgodne z
    > prawem? chodzi o whois

    Jeśli jest to rejestracja na osobę fizyczną to użytkownik jest pytany,
    czy wyraża zgodę na publikację danych właściciela domeny.

    W przypadku rejestracji na firmę taka zgoda jest obowiązkowa.

    Powyższe dotyczy tylko domen: .pl

    pozdrawiam,
    wr,
    www.isonet.pl

  • 9. Data: 2009-10-02 16:10:50
    Od: "lamer" <l...@p...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@s...interia.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kolejny rok ale nie do końca życia. Potem możesz sobie przenosić gdzie
    > chcesz. W innych przypadkach trzeba zapłacić kilka zł za ujawnienie

    Tak, u nich jest inaczej. Rok jakos za 10 zl, kolejne 2 za 120 zl (dla
    domeny .info o rzeczywiscie czysty zysk).

    lamer

  • 10. Data: 2009-10-02 19:44:42
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Tak, u nich jest inaczej. Rok jakos za 10 zl, kolejne 2 za 120 zl (dla
    > domeny .info o rzeczywiscie czysty zysk).

    Hmmm... patrzę na ich cennik i mają w nim atrakcyjne ceny całkiem. Info
    kosztuje 46zł. Chyba jakąś trefną promocję wybrałeś :-) Na Twoim miejscu
    pogadałbym z nimi na temat obniżenia opłaty do cennikowej.