  • 1. Data: 2009-09-26 20:24:22
    Temat: FLASH - jaki edytor stron WWW?
    Od: "mzmich88" <U...@p...fm>

    Witam. Poszukuje softu do zrobienia calej strony we Flashu - czy moglibysmy
    pomoc, dzieki z gory

    michal

  • 2. Data: 2009-09-27 13:50:06
    Temat: Re: FLASH - jaki edytor stron WWW?
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Witam. Poszukuje softu do zrobienia calej strony we Flashu - czy moglibysmy
    > pomoc, dzieki z gory

    polecam Adobe Flash CS 3 albo 4, całkiem nieźle się nadaje, tylko trochę
    kosztuje.

  • 3. Data: 2009-09-28 13:58:01
    Od: "Zielone Niusy" <z...@N...gazeta.pl>

    mzmich88 <U...@p...fm> napisał(a):

    > Witam. Poszukuje softu do zrobienia calej strony we Flashu - czy moglibysmy
    > pomoc, dzieki z gory

    Tylko i wylacznie FlashDevelop http://www.flashdevelop.org/ - zdecydowanie
    lepszy niz Flash od Adobiego i za darmo :-)

    Pzdr,
    ZN

  • 4. Data: 2009-09-28 16:37:16
    Od: "mzmich88" <U...@p...fm>

    zalezy mi na sofcie dla totalnego amatora - chcialbym miec gotowe tematy -
    wsadzic tylko grafike etc.

  • 5. Data: 2009-09-28 19:32:58
    Od: "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" <m...@g...com>

    mzmich88 pisze:
    > zalezy mi na sofcie dla totalnego amatora - chcialbym miec gotowe tematy
    > - wsadzic tylko grafike etc.

    poszukaj na era.pl

    --
    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

    tel: 791 486 557 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 |
    www.tychy-online.pl

  • 6. Data: 2009-09-29 08:11:25
    Od: "Zielone Niusy" <z...@N...gazeta.pl>

    mzmich88 <U...@p...fm> napisał(a):

    > zalezy mi na sofcie dla totalnego amatora - chcialbym miec gotowe tematy -
    > wsadzic tylko grafike etc.

    W takim razie sprobuj tego: http://www.wix.com/
    To dokladnie to, o co Ci chodzi. Ma sporo ograniczen, ale jest latwe w
    obsludze i za darmo...

  • 7. Data: 2009-10-04 18:34:45
    Od: "SeoNet" <t...@p...onet.pl>

    A ja polecam SWISH.