  • Data: 2011-03-13 20:15:14
    Temat: prośba o pomoc w ocenie poprawności wydruku
    Od: M <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam problem - zamówiłem grafikę, która została wydrukowana i...
    kompletnie nie jest tym co chciałem. Czy moglibyście mi pomóc ocenić,
    czy poprawnie została wydrukowana? (pliki niestety spore, musicie wybaczyć)

    To, co miało być, widoczne jest tutaj
    http://dl.dropbox.com/u/6662740/grafika.pdf

    to co zostalo wydrukowane, widoczne jest na zdjeciach ponizej, pierwsze
    z ręki przy oświetleniu żarowym, drugie zrobione z lampą błyskową.

    http://dl.dropbox.com/u/6662740/fotka1.NEF
    http://dl.dropbox.com/u/6662740/fotka2.NEF

    specjalnie nie "wywoływałem" i umieściłem RAWy abyście mogli zerknąć na
    balans bieli. W kadrze umieściłem kartkę dodaną kiedyś do książki
    "fotografia cyfrowa" Scotta Kelby'ego z wartościami świateł, cieni i
    półcieni.

    Prośba o ocenę, czy dostałem wydruk tego, co widoczne w PDF czy nie.
    Generalnie na pewno to co otrzymałem jest dużo bardziej fioletowe niż
    to, co chciałem uzyskać - może to być kalibracja mojego monitora,
    aczkolwiek sprawdzałem na kilku, i ten PDF na żadnym nie był tak
    fioletowy jak wydruk