  • 101. Data: 2010-11-10 23:56:54
    Temat: Re: program - uwaga pirat - jak się obronić ?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Nov 2010 11:56:31 -0800 (PST), PJ

    >zaczynacie od niewłaściwej strony :-), proponuje kolegom biegłym w
    >prawie wyjaśnić na podstawie jakiej ustawy czy rozporządzenia
    >dozwolona jest w radiowozie obecność operatora kamery z prywatnej
    >stacji telewizyjnej

    Podchodzisz do tego od niewłaściwej strony. Udowidnij, że takiej
    kamery i operatora tam byc nie może :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 102. Data: 2010-11-11 10:05:37
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Podchodzisz do tego od niew a ciwej strony. Udowidnij, e takiej
    kamery i operatora tam byc nie mo e :)

    a po co ? daj się chłopakom wykazać, kamera w dłoń, paszport Polsatu
    do reki i wsiądź do jakiegoś radiowozu np stojącego na światłach, jak
    Cie beda wyciagac napewno zacytuja jakies paragrafy wiec ustaw
    dyktafon na nagrywanie .-)

    P.

  • 103. Data: 2010-11-12 17:47:17
    Od: z <z...@g...pl>

    jerzu pisze:

    > Ale wiesz że to nic nie zmienia? I tak to puszczą w TV z odpowiednim
    > komentarzem.

    Hm... Jakby w tym momencie zacząć stosować prawo autorskie (ochronę
    wizerunku). To durne prawo autorskie mogłoby się w końcu na coś przydać.
    Znalazłby się może jakiś zdolny prawnik i wydoił kasiorę od tvnu.

    Ja w takim momencie pewnie zacząłbym ich nagrywać telefonem i z
    premedytacją umieściłbym to w necie z komentarzem że nie chcieli
    wyłączyć kamer. Tylko tyle i aż tyle mogę zrobić i to zgodnie z prawem.
    Konkurencyjna stacja pewnie byłaby zainteresowana :-)

  • 104. Data: 2010-11-12 17:55:13
    Od: z <z...@g...pl>

    Arek (G) pisze:

> [...]
    > 1. Każdy ma prawo do ochrony dotyczących go danych osobowych.
    >
    > Art. 6.
    > 1. W rozumieniu ustawy za dane osobowe uważa się *wszelkie informacje
    > dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby
    > fizycznej*.
    > 2. Osobą możliwą do zidentyfikowania jest osoba, której tożsamość można
    > określić bezpośrednio lub pośrednio, w szczególności przez powołanie się
    > na numer identyfikacyjny albo jeden lub kilka specyficznych czynników
    > określających jej cechy fizyczne, fizjologiczne, umysłowe, ekonomiczne,

    No i kropka podstawa prawna jest tylko co na to realia :-(

  • 105. Data: 2010-11-12 18:07:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 12 Nov 2010 17:47:17 +0100 osobnik zwany z wystukał:

> [...]
    > wyłączyć kamer. Tylko tyle i aż tyle mogę zrobić i to zgodnie z prawem.
    > Konkurencyjna stacja pewnie byłaby zainteresowana :-)

    funkcjonariuszy policji na służbie jak najbardziej możesz. Kamerzysty
    TVNu już nie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 106. Data: 2010-11-12 19:27:36
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    masti pisze:
    > Dnia pięknego Fri, 12 Nov 2010 17:47:17 +0100 osobnik zwany z wystukał:

    > funkcjonariuszy policji na służbie jak najbardziej możesz. Kamerzysty
    > TVNu już nie.

    A niby dlaczego kamerzysty nie? Możesz wszystko nagrywać, nie wolno
    tylko tego udostepniac do uzytku publicznego (youtube, itp.)

    Pozdrawiam - Darek.

  • 107. Data: 2010-11-12 19:28:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 12 Nov 2010 19:27:36 +0100 osobnik zwany news-gazeta
    wystukał:

    > A niby dlaczego kamerzysty nie? Możesz wszystko nagrywać, nie wolno
    > tylko tego udostepniac do uzytku publicznego (youtube, itp.)

    "z premedytacją umieściłbym to w necie z komentarzem"
    właśnie tego mu nie wolno. Oczywiście, że nagrywać możesz zawsze.

  • 108. Data: 2010-11-12 20:25:46
    Od: z <z...@g...pl>

    Jakub Witkowski pisze:

    > Bzdura. Co ma być niby karalne?
    > Opinia o nędznej jakości oferty TVN i upadku poziomu Turbo w szczególności?

    O to to... Cały czas nawijka na temat tej bardzo stronniczej, siejącej
    platformiarską propagandę stacji produkującej programy dla ćwierć
    inteligentów itd. :-)
    Jest szansa że nie puszczą

  • 109. Data: 2010-11-12 20:31:52
    Od: z <z...@g...pl>

    masti pisze:

    > "z premedytacją umieściłbym to w necie z komentarzem"
    > właśnie tego mu nie wolno. Oczywiście, że nagrywać możesz zawsze.

    Twarz kamerzysty mogę zamazać. Ale za to go opisać ze szczegółami i że
    mu z gęby jechało (chyba alkoholem) Taki dziwny zapach panował w tym
    radiowozie :-)
    Funkcjonariusze na pewno by nie pili przecież są na służbie a więc...
    :-)
    Wolno mi to zrobić tak samo jak wolno tvnowi kręcić w taki sposób
    program. No chyba że zmienimy interpretację to się dostosuję :-)

  • 110. Data: 2010-11-12 20:34:39
    Od: z <z...@g...pl>

    news-gazeta pisze:

    > A niby dlaczego kamerzysty nie? Możesz wszystko nagrywać, nie wolno
    > tylko tego udostepniac do uzytku publicznego (youtube, itp.)

    Funkcjonariusza na służbie można zawsze nagrywać i pokazywać.
    Ma to zapisane w angażu :-)