  • 11. Data: 2011-07-20 19:14:53
    Temat: Re: program do raw
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek Swierczek napisa?(a):

    > "We are sorry, but there are no more available license codes" - Taki dostaje
    > komunikat

    Znaczy rzutem na taśmę się wczoraj jeszcze załapałem... ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 12. Data: 2011-07-20 19:21:14
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-07-20 21:00, Jacek Swierczek pisze:
    > Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości

    > "We are sorry, but there are no more available license codes" - Taki
    > dostaje komunikat

    Jak kupisz aparat, to program dostaniesz za darmo ;)

    JD

  • 13. Data: 2011-08-08 16:19:46
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 20.07.2011 astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał/a:
    > maks wrote in <news:j05n7n$5s4$1@news.onet.pl>
    >
    > Darktable http://darktable.sourceforge.net
    > UFraw http://ufraw.sourceforge.net
    > IrfanView z pakietem wtyczek iv_formats.zip
    > Photoscape
    > XnView
    > FastStone Image Viewer

    Połowa wymienionego we wątku softu ma niewiele wspólnego z 'wywoływaniem' RAW, ot
    po prostu wyjmują z niego wbudowanego jpg. Proponuję uścićlić listę.
    Dorzucę jeszcze Phocus hasselblada - free za rejestrację - nie spamują - a wywołują
    na serio.