  • 11. Data: 2002-09-10 06:01:07
    Temat: Re: problemy z DSL we Wrocku
    Od: "SCV" <"milosz [NO-SPAM]"@sznet.one.pl>

    Użytkownik "Tomasz Krakowiak" napisał w wiadomości:

    > nie jestem pewnien, czy to prawda. Gdzie te proxy miałoby stać?? za
    > DSLAM'em?
    a czemu by nie? transparent proxy moze sobie stac na jakims routerze i nikt
    o tym nie bedzie wiedzial....
    > przecież tam jest do 224 użykowników po 512 kbit/s a całość podłączona do
    > ATM.
    skad wiesz ilu jest uzytkownikow? jesli liczysz wedlug wolnych adresow IP,
    to pamietaj ze caly blok podzielony jest na podsieci po 4 lub 8 IP
    > Przecież nie zrucali by wsszystkiego w3cache.tpnet.pl
    oczywiscie ze nie, wcale nie musi byc w3cache, a poza tym nie jest
    skonfigurowany na transparent

    Oczywiscie to czysto teoretyczne rozwazania, ale mamy do wyboru miedzy dwoma
    teoriami:
    * problemy z proxy (znajac ich, wszystko mozliwe, zwlaszcza jak chca
    _oszczedzac na pasmie_ ktore DSL szybko zjada, a przeciez jeszcze fr/atm
    (stare polpaki) sa)
    * problemy z routerami (tez mozliwe, ale dziwne zeby tak selektywnie, w
    kazdym razie
    problem jest bardzo specyficzny i tak naprawde trudno ustalic z czym jest
    problem)

    Pozdrawiam, SCV

  • 12. Data: 2002-09-10 06:16:44
    Od: Marcin Kulas <h...@c...dziura.com>

    pp wrote:
    > w końcu kobitka z polpaku przyznała, że wrocław ma problemy z dsl'em
    > i jest cos z routerami we wrocławskim oddziale

    Mam nadzieję, że chodzi o 195.205.233.89, i że Wasze telefony
    zmobilizują ich do reakcji po prawie półrocznym olewaniu kwestii.

    > jutro od 8-mej rano nękam tych techników
    > i dobrze byłoby, żeby każdy posiadacz pseudołącza jakim na razie jest
    > internetdsl od tepsy złapał jutro od rana za telefon i gnębił ich i gnębił
    > niech ruszom dupska bo mnie szlag trafia :)

    Niech moc będzie z Wami.

    PS.
    Już się przymierzałem do kupienia DSL'a, ale widzę, że wpadłbym
    z deszczu pod rynnę. :(

    --
    Marcin Kulas http://hit.kropka.net
    Odpisując na priv usuń przymiotnik z mojego adresu