  • 1. Data: 2002-09-05 22:12:29
    Temat: polspam.org
    Od: Marcin Krakowiak <m...@f...net.pl>

    Witam,

    Nie uwazacie, ze prowadzenie uslugi o takim zasiegu powinno odbywac sie troche...
    STARANNIEJ
    ??

    Serwery pocztowe odpowiedaja

    Recipient: <*@*.pl>
    Reason: <*@*.pl>: Sender address rejected: We don't accept spam! Check
    http://polspam.org

    pzdr, MK
    http://www.fiber.net.pl

  • 2. Data: 2002-09-06 10:29:49
    Temat: Re: polspam.org
    Od: Mirek Nowakowski <n...@l...com.pl>

    Użytkownik Marcin Krakowiak napisał:
    > Witam,
    >
    > Nie uwazacie, ze prowadzenie uslugi o takim zasiegu powinno odbywac sie troche...
> [...]

    Informowali wczoraj na mordplik, ze maja problemy z rejestrujacym domene,
    i ze polspak.info oraz polspam.net dzialaja.

    OSciski!
    Mirek Nowakowski

  • 3. Data: 2002-09-06 10:29:53
    Od: Robert Redziak <s...@s...plukwa.net>

    On Thu, 5 Sep 2002 22:12:29 +0000 (UTC), Marcin Krakowiak
    <m...@f...net.pl> wrote:

    > Serwery pocztowe odpowiedaja
    >
    > Recipient: <*@*.pl>
    > Reason: <*@*.pl>: Sender address rejected: We don't accept spam! Check
    http://polspam.org

    Hmmm... A możesz przybliżyć swoją tezę, bo mam pewien problem z
    jej zrozumieniem?

    Poza tym Polspam tylko udostępnia swoją bazę, a co zrobi z nią
    admin, to już nie ich sprawa.

    r.
    ________
    robert rędziak :: 1.0654205607477 j.w.g. :: rekin.plukwa.net

    p l u k w a z o n e s u p p o r t t e a m

  • 4. Data: 2002-09-06 10:30:18
    Od: "Dariusz Jackowski" <p...@o...ict.pwr.wroc.pl>

    "Marcin Krakowiak" <m...@f...net.pl> wrote in message

    > Serwery pocztowe odpowiedaja

    Ktore?

    > Reason: <*@*.pl>: Sender address rejected: We don't accept spam!
    > Check http://polspam.org

    Takiego adresu nie ma w bazie Polspamu. Bylbym wdzieczny gdybys wytlumaczyl
    mi poprawnosc tego adresu. Czy rfc2822 jest juz obsolete? ;)

    --asc

  • 5. Data: 2002-09-06 13:16:00
    Od: Rafał Banaszkiewicz <r...@w...terra.pl>

    Marcin Krakowiak wrote:
    > Witam,
    >
    > Nie uwazacie, ze prowadzenie uslugi o takim zasiegu powinno odbywac sie troche...
> [...]

    wogole rozwiazanie polspamu czyli blokowanie spamerow po From: anie po
    maszynach z ktorych spam jest slany jest badziewiasty IMHO, o wiele
    lepsze w tym wypadku jest np ORDB

    --
    Rafał Banaszkiewicz <rafal(a)terra.pl>
    ::: http://rafcio.eu.org/mordka.jpg :::

  • 6. Data: 2002-09-06 14:27:39
    Od: "Dariusz Jackowski" <p...@o...ict.pwr.wroc.pl>

    "Rafał Banaszkiewicz" <r...@w...terra.pl> wrote in message

    > wogole rozwiazanie polspamu czyli blokowanie spamerow po From: anie po
    > maszynach z ktorych spam jest slany jest badziewiasty IMHO, o wiele
    > lepsze w tym wypadku jest np ORDB

    A co poradzisz na dial-upy? Polski spam jest dosc mlody i w wiekszosci
    przypadkow spammerzy nie falszuja adresu nadawcy, wiec Polspam w tej kwestii
    spisuje sie dosc dobrze. Zauwaz, ze nie ma 100% metody wyeliminowania spamu,
    a najlepiej spisuje sie laczenie roznych metod (zwlaszcza kilku baz typu RBL
    z bazami przechowujacymi adresy).

    --asc

  • 7. Data: 2002-09-06 15:24:56
    Od: Robert Redziak <s...@s...plukwa.net>

    On Fri, 6 Sep 2002 13:16:00 +0000 (UTC), Rafał Banaszkiewicz
    <r...@w...terra.pl> wrote:

    > wogole rozwiazanie polspamu czyli blokowanie spamerow po From: anie po
    > maszynach z ktorych spam jest slany jest badziewiasty IMHO, o wiele
    > lepsze w tym wypadku jest np ORDB

    Bo i działanie Polspamu miało być nieco inne. Chodziło o to, by
    możliwie szybko zablokować przewalającą się przez sieć falę
    spamu od danego usera (z danym From:), niźli blokować relaye.
    Zresztą relaye się zmieniają, a niektórzy spammerzy są na tyle
    głupi, by nie zmieniać From:.

    r.
    ________

  • 8. Data: 2002-09-06 20:24:58
    Od: s...@a...eu.org

    Robert Redziak <s...@s...plukwa.net> wrote:
    > Bo i działanie Polspamu miało być nieco inne. Chodziło o to, by
    > możliwie szybko zablokować przewalającą się przez sieć falę
    > spamu od danego usera (z danym From:), niźli blokować relaye.

    A jak sobie polspam radzi z joe jobs?
    --
    *** smarkacz (s...@a...eu.org) -- Jacek P. Szymański

  • 9. Data: 2002-09-06 20:55:53
    Od: Marcin Krakowiak <m...@f...net.pl>

    Robert Redziak wrote:

    > Hmmm... A możesz przybliżyć swoją tezę, bo mam pewien problem z
    > jej zrozumieniem?

    ..chyba tylko Ty jeden, tlumacze:
    klient ktory trafil na taka liste, nie mial szans na odwiedzenie strony
    http://polspam.org
    bo "problemy z domena"
    fajnie byloby gdyby machanizm polspamu tylko rejestrowal nowe przypadki a nie
    udostepnial
    bazy do czasu rozwiazania problemu z domena

    > Poza tym Polspam tylko udostępnia swoją bazę, a co zrobi z nią
    > admin, to już nie ich sprawa.

    to oczywiste
    ale uwiez mi, ze sa admini ktorzy sami nie potrafili znalezc gdzie jest teraz to co
    bylo na
    stronie polspam.org

    pzdr, MK http://www.max.pl

  • 10. Data: 2002-09-06 21:01:16
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Marcin Krakowiak <m...@f...net.pl> wrote:

    > ..chyba tylko Ty jeden, tlumacze:

    Ja też nie zrozumiałem.

    > klient ktory trafil na taka liste, nie mial szans na odwiedzenie strony
    http://polspam.org
    > bo "problemy z domena"

    I?
    Przecież to nie PolSpam wyświetla taki komunikat, tylko serwer SMTP, którym
    opiekuje się jakiś tam administrator.

    > fajnie byloby gdyby machanizm polspamu tylko rejestrowal nowe przypadki a nie
    udostepnial
    > bazy do czasu rozwiazania problemu z domena

    Ah tak. I pewnie jeszcze kasował bazy, które były u użytkowników?
    Brawo!

    > ale uwiez mi, ze sa admini ktorzy sami nie potrafili znalezc gdzie jest teraz to co
    bylo na
    > stronie polspam.org

    Więc zgłoś to tym adminom, a nie tutaj.

    PS. Wydaje mi się, że najwyższy już czas przenieść dyskusje we właściwe
    miejsce, czyli mordplik, gdzie leci FUT.

    --
    Przemysław Maciuszko