  • 1. Data: 2002-09-05 22:15:37
    Temat: problemy z DSL we Wrocku
    Od: "SCV" <"milosz [NO-SPAM]"@sznet.one.pl>

    czy ktos oprocz mnie i mojego znajomego na DSL tez ma takowe?
    wszyscy uzytkownicy z naszych sieci sie skarza na problemy z ladowaniem
    stron albo ze w ogole nic nie dziala
    na komunikatach pisza ze jakies problemy z POL34, moze to to?

    Pozdrawiam, SCV

  • 2. Data: 2002-09-06 10:28:26
    Temat: Re: problemy z DSL we Wrocku
    Od: "Mark" <t...@p...gazeta.pl>

    "SCV" <"milosz [NO-SPAM]"@sznet.one.pl> napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > ladowaniem stron albo ze w ogole nic nie dziala
    > na komunikatach pisza ze jakies problemy z POL34, moze to to?
    Komunikat dotyczył jedynie problemów z łącznością pomiędzy Naskiem a POL-34.
    O problemach z InternetDSL na terenie Wrocławia nie było ani słowa.

    --
    Mark
    t...@p...fm

  • 3. Data: 2002-09-06 10:29:35
    Od: "pp" <d...@w...pl>

    Użytkownik "SCV" <"milosz [NO-SPAM]"@sznet.one.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stron albo ze w ogole nic nie dziala
    > na komunikatach pisza ze jakies problemy z POL34, moze to to?

    u mnie to samo :(
    a polpakowe ludziki powiedzieli, ze OK

  • 4. Data: 2002-09-06 13:15:51
    Od: "Tomasz Krakowiak" <t...@k...waw.pl.wywal.smieci>

    SCV <"milosz [NO-SPAM]"@sznet.one.pl> się wysłowił:
> [...]
    > stron albo ze w ogole nic nie dziala
    > na komunikatach pisza ze jakies problemy z POL34, moze to to?

    możliwe że macie problem, z poziomem zabezpieczeń - jeżeli ustawiona je na
    "maxa" www może nie działać

    --
    by JM&js:
    ------#tom(at)krakus.waw.pl GG# 1904851#------

  • 5. Data: 2002-09-06 17:04:31
    Od: "pp" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Krakowiak" <t...@k...waw.pl.wywal.smieci> napisał w
    wiadomości news:ala0sa$32v$1@news.tpi.pl...
    > SCV <"milosz [NO-SPAM]"@sznet.one.pl> się wysłowił:
    >
    > możliwe że macie problem, z poziomem zabezpieczeń - jeżeli ustawiona je na
    > "maxa" www może nie działać

    u mnie problem wygląda tak:

    transfer ok - jak najbardziej
    ale z wbiciem sie na jakąś stronę www bywają CO JAKIŚ CZAS problemy
    CO JAKIŚ CZAS nie da się wogóle stron www otwierac
    (jesli w tym momencie sicagamn cos - transfer jest ok
    a www sie nie otwiera pomimo tego czy lacze zapchane jakim zasysaniem czy
    nie)

    oprocz tego sa problemy z wbiciem sie Diablo na battle.net
    jeden komp jeszcze ok, ale drugi (jesli jeden juz gra) ma duze problemy
    i niewazne czy ustawie mu 1 czy pol Mbit/s

    --
    double p

  • 6. Data: 2002-09-06 18:39:44
    Od: "A.K." <a...@e...gov>

    ROTFL,
    Nie zapominajcie o niewidzialnej rece boga ... proxy, ktore gdzies padlo i
    dlatego http chodzi do bani lub wcale.
    Oczywiscie w umowie nie ma slowa o tym...
    Wiem o tym od kolegi pracujacego w TPSA
    TPSA montuje proxy na neo+ i idsl,

    --
    AK

  • 7. Data: 2002-09-07 07:30:42
    Od: "SCV" <"milosz [NO-SPAM]"@sznet.one.pl>

    Użytkownik "Tomasz Krakowiak" napisał w wiadomości:
    > możliwe że macie problem, z poziomem zabezpieczeń - jeżeli ustawiona je na
    > "maxa" www może nie działać

    1) poziom zabezpieczen sprawdzalem, ustawiony na pelny dostep
    2) problem powstal dopiero teraz, chyba od 2 czy 3 dni
    3) ogolnie strony www raz wchodza, a raz nie, a jak juz to czeka sie na nie
    dosc dlugo. Gdyby to bylo zwiazane z poziomem zabezpieczen, moglyby
    wchodzic, albo nie wchodzic w ogole w razie blokady na firewallu.

    Do mojego ojca dzis polpakowcy dzwonili i mowili ze jakas pule adresow IP
    zmienili, niestety nie wiem dokladnie jaka.
    Jakos nie widze poprawy, chociaz rano smigalo calkiem niezle.

    SCV

  • 8. Data: 2002-09-07 09:04:51
    Od: "SCV" <"milosz [NO-SPAM]"@sznet.one.pl>

    Użytkownik "A.K." <a...@e...gov> napisał w wiadomości:
    > TPSA montuje proxy na neo+ i idsl,
    transparent proxy? czy to by oznaczalo ze komunikacja przez port 80 w tepsie
    przechodzi przez jakis ich proxy? (i nic o tym nie mowia?) To by
    rozwiazywalo problem, ale niestety z poczta jest podobny: dziala, dziala,
    nie dziala, dziala, nie dziala (przypomina system binarny ;)

    SCV

  • 9. Data: 2002-09-09 08:37:52
    Od: "Tomasz Krakowiak" <t...@k...waw.pl.wywal.smieci>

    A.K. <a...@e...gov> się wysłowił:
    > ROTFL,
    > Nie zapominajcie o niewidzialnej rece boga ... proxy, ktore gdzies padlo i
    > dlatego http chodzi do bani lub wcale.
    > Oczywiscie w umowie nie ma slowa o tym...

    nie jestem pewnien, czy to prawda. Gdzie te proxy miałoby stać?? za
    DSLAM'em?
    przecież tam jest do 224 użykowników po 512 kbit/s a całość podłączona do
    ATM.
    Przecież nie zrucali by wsszystkiego w3cache.tpnet.pl

  • 10. Data: 2002-09-10 06:01:04
    Od: "pp" <d...@w...pl>

    w końcu kobitka z polpaku przyznała, że wrocław ma problemy z dsl'em
    i jest cos z routerami we wrocławskim oddziale

    jutro od 8-mej rano nękam tych techników

    i dobrze byłoby, żeby każdy posiadacz pseudołącza jakim na razie jest
    internetdsl od tepsy
    złapał jutro od rana za telefon i gnębił ich i gnębił

    niech ruszom dupska bo mnie szlag trafia :)

    --
    pp
    InterPl@net