  • 1. Data: 2002-09-05 22:15:12
    Temat: Czy mozna jeszcze zakladac SDI w Wawie? Jesli tak to: Czy ktos zna kogos kto ostatnio zakladal?
    Od: "saYgon" <s...@w...pl>

    jwt,

    Bo susel siedzi tzn. w Tepsie jak zadzownilem pedzieli ze juz nie, i tylko
    neostrade.. Mam pytanko Czy naprawde juz nie zakladaja? Czy znacie kogos kto
    ostatnio zakladal?

    Thx&pozdro,
    saYgon

  • 2. Data: 2002-09-10 17:31:02
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Thu, 5 Sep 2002 22:15:12 +0000 (UTC), "saYgon" <s...@w...pl>
    wrote:

    > Bo susel siedzi tzn. w Tepsie jak zadzownilem pedzieli ze juz nie, i tylko
    > neostrade.. Mam pytanko Czy naprawde juz nie zakladaja? Czy znacie kogos kto
    > ostatnio zakladal?

    Uwierz mi czlowieku ze chetnie bym sie z Toba zaminil, znaczy sie ty
    bierz ode mnie SDI a ja wezme od Ciebie Neostrade...

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea 504213565 POTS (59)8339018