eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyproblem z zaciskiem tarczyproblem z zaciskiem tarczy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!k17g2000yqb.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Mateusz <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: problem z zaciskiem tarczy
    Date: Wed, 24 Mar 2010 06:32:34 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 35
    Message-ID: <6...@k...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 195.39.216.207
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1269437554 28467 127.0.0.1 (24 Mar 2010 13:32:34 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Mar 2010 13:32:34 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: k17g2000yqb.googlegroups.com; posting-host=195.39.216.207;
    posting-account=goquAAoAAACO4p0eO3-HgLZzigvdqMb9
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.2)
    Gecko/20100316 Firefox/3.6.2 (.NET CLR
    3.5.30729),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266997
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam po raz kolejny...

    Wczoraj udało mi się zdjąć koła przednie z prawej i lewej strony,
    sprawdzić stan klocków (zgroza) i przy okazji zerknąć na zacisk.
    Wziąłem toto na warsztat i się okazało, że główny tłoczek - ten duży
    jest zapieczony. Te dwa mniejsze pracowały dobrze ale zauważyłem że
    było powietrze na uszczelkach gumowych. Udało mi sie zrewitalizować
    ten jeden tłoczek - trochę płynu hamulcowego i kilkanaście ruchów
    załatwiło sprawę. To samo zrobiłem z drugiej przedniej strony. Po
    wszystkim odpowietrzyłem z drugą osobą układ hamulcowy (we właściwej
    kolejności od pompki)

    Problem pozostał: klocki hamulcowe przylegają dość konkretnie do
    tarczy, bo zacisk nie wraca do pozycji, w której ma luz roboczy (nie
    wiem czy dobrze rozumuję).

    Teraz pytanie: czy powodem tego, że klocki są już na tyle zużyte jest
    to, że docisk nie wraca do pozycji w luzie roboczym tylko razem z
    klockami trze o tarczę ? Klocki i tak czy tak są do wymiany, tylko nie
    wiem czy ich wymiana pomoże ? Może poprostu rewitalizacja nie załatwia
    sprawy i trzeba poprostu wymienić te tłoczki - uszczelki gumowe są w
    bardzo dobrym stanie, jak wyjmowałem tłoczki to nie było w środku
    żadnego syfu.

    Pomóżcie... może jakoś mnie nakierujecie co dalej z tym zrobić, bo
    doszedłem do wniosku, że to nie łożysko na pół osi - byłby inny
    odgłos, poza tym, jestem początkujący, dopiero się uczę i mam niezły
    burdel już w głowie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: