  • Data: 2010-03-26 09:57:02
    Temat: Re: problem z zaciskiem tarczy
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz pisze:

    > skoro gumka pełni funkcję uszczelniacza a na wewnętrznej stronie
    > tłoczka nic nie ma to naprawdę mam wymieniać ? no dobra, kupię ten
    > naprawczy.

    Warto, guma moze troche spuchnac i tloczek bedzie powoli sie cofal, albo
    w ogole.
    Skutek bedzie taki, ze zacisk bedzie lekko trzymal, a kolo sie bedzie grzac.
    Ale skoro juz wszystko zlozyles i jest ok to moze Ci sie uda :>
    Jak sie kolo nie grzeje, a plyn nie wycieka to nie ma co ruszac.

    > Rozumiem, że naprawczy dobiera się tylko na podstawie
    > modelu auta, czy jeszcze należy brać pod uwagę rzeczy takie jak przy
    > doborze klocków ?

    Jeden model, moze miec rozne zaciski hamulcowe.
    Lepiej zmierzyc dla pewnosci srednice tloczka i wtedy kupic odpowiedni
    zestaw naprawczy.

    --
    Karolek