  • Data: 2010-03-26 08:13:28
    Temat: Re: problem z zaciskiem tarczy
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Mar, 00:32, Olek <a...@d...pl> wrote:

    > daj temu mechanikowi ten zacisk do obejrzenia i przestań czarować, bo
    > nic nie wymyślisz... jak tłoczki to jest takie magiczne coś jak
    > REPERATURKA ZACISKU HAMULCOWEGO i to sie kupuje, a jak masz zapieczony
    > cały zacisk ze starości, to kup sprawny i wymień...

    Olek ale ja pisałem, że ten zacisk był oglądany, zreperowaliśmy go i
    jak to nie pomoże a po wymianie klocków będzie nie wracał to kupimy
    ten zestaw naprawczy - tutaj sprawa jest oczywista.

    > zależy czy cie stać, czy masz jakiegoś starego rumpla i bawisz sie w
    > gumeczki na zaciskach i dziwisz czemu nie powraca... po co w ogóle
    > zaczynasz dyskusję? jak Ci ktoś dobrze radzi to piszesz, że "pieprzy"...
    > puknij się w czoło...

    stać mnie czy nie stać - nie ma sensu oddawanie tego auta do ASO. Nie
    bawiłem się w żadne gumeczki... pisałem, zacisk był czyszczony,
    tłoczek i prowadnice chodzą płynnie, nie ma wżerów, uszczelki są w
    dobrym stanie itp. wymienię klocki to pogadamy.