  • Data: 2010-03-25 15:08:30
    Temat: Re: problem z zaciskiem tarczy
    Od: Mateusz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie ch się chłop uczy:)
    > Toż to proste jak budowa cepa;) Ja wczoraj wymieniałem tył i cała impreza
    > zajęła mi 35min.
    > Pewnie dzięki wkręcanym tłoczkom:)

    Ja to wszystko robiłem pod okiem doświadczonego mechanika tyle, że w
    niczym mi nie pomagał, więc myślę, że zagrożenia na drodze nie
    stwarzam teraz ;) poza tym, każdy kto robi jakiś sensowny przebieg
    roczny powinien wiedzieć przynajmniej czym się to je i jak pewne
    rzeczy działają. Poza tym ciekawi mnie to ;)

    tak przy okazji: mały OT. Znacie takiego gościa (mechanik) jak P.
    Peszak ? teraz mi sie przypomniało, że gość znał mojego dziadka ok 30
    lat i naprawiał wszystkie jego autka, mnie tez podobno kojarzy ale
    myślę, że mógłbym się do niego wybrać i posłuchać tego co powie.
    Pytanie czy wy o nim słyszeliście. Ma warsztatcik na ul. Warszawskiej
    w Katowicach.

    Dzięki za wszystkie dotychczasowe rady. Muszę to sobie wszystko
    przetrawić.