  • 1. Data: 2010-07-10 16:38:05
    Temat: problem z rozebraniem części w maluchu [foto]
    Od: PiotrMDC <p...@g...com>

    Witam,
    chcę zdjąć tarczę widoczną na zdjęciu oznaczoną jako A, tam pasek
    klinowy biegnie.
    śruba oznaczona jako B odkręcona! ale nie da się zdjąć, jak to wyjąć??
    Pozdrawiam,
    piotr

  • 2. Data: 2010-07-10 17:47:42
    Temat: Re: problem z rozebraniem części w maluchu [foto]
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiotrMDC" napisał

    > problem z rozebraniem części w maluchu [foto]
    naprawdę świetne zdjęcie!

    MSPANC

  • 3. Data: 2010-07-10 18:11:13
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > chcę zdjąć tarczę widoczną na zdjęciu oznaczoną jako A,

    Wrzuć większe foto, bo 1x1 pixel to za mało

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-07-10 21:59:03
    Od: PiotrMDC <p...@g...com>

    > Wrzuć większe foto, bo 1x1 pixel to za mało

    http://www.dymu.republika.pl/126.jpg

    skleroza :P

    Pozdrawiam,
    piotr

  • 5. Data: 2010-07-10 22:56:48
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "PiotrMDC" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    http://www.dymu.republika.pl/126.jpg

    Odżałuj ~20 PLN na ściągacz łożysk z marketu
    odpowiedniej wielkości i po sprawie.
    Przyda się tez do innych napraw.

    Pzdr

    JKK