  • 1. Data: 2010-07-10 00:55:47
    Temat: Citroen C4 i radio
    Od: "P" <p...@o...pl>

    Witam

    Mam sprowadzonego Citroena C4 i problem z fabrycznym radiem, które nie
    działa, nie reaguje, nie mogę również ustawić godziny i daty na
    wyświetlaczu, który miga i pokazuje niewłaściwe dane, tak jakby odłączono mu
    zasilanie, a za ustawianie tych danych odpowiadają przyciski radia. Co z tym
    fantem zrobić?

    pozdr.
    P.

  • 2. Data: 2010-07-10 01:03:39
    Temat: Re: Citroen C4 i radio
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 10 Jul 2010 00:55:47 +0200, P napisał(a):

> [...]
    > zasilanie, a za ustawianie tych danych odpowiadają przyciski radia. Co z tym

    Wpisać kod zapewne

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-07-10 01:12:21
    Od: "P" <p...@o...pl>

    > Wpisać kod zapewne

    ale skąd go wziąc i gdzie wpisać? Poza tym dlaczego, skoro radio jest
    oryginalne?

    pozdr.
    P.

  • 4. Data: 2010-07-10 01:38:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 10 Jul 2010 01:12:21 +0200, P napisał(a):

    > ale skąd go wziąc i gdzie wpisać? Poza tym dlaczego, skoro radio jest
    > oryginalne?

    Jeżeli to kod, dlatego, że np. był odpięty akumulator. Kod powinien być na
    kartoniku w instrukcji obsługi. Jak nie ma, to można się udać do ASO, żeby
    odczytali z systemu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-07-10 09:16:35
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-07-10 01:03:39 niejaki Waldek Godel napisał:

    > Wpisać kod zapewne

    ja tam się specjalnie nie znam ale czy w c4 nie jest tak że juz się zadnego
    kodu nie wpisuje bo radio ma vin wbity w sobie i porównuje z tym z bsi?

    ale wtedy powinno grać normalnie tylko co jakis czas piskać

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 6. Data: 2010-07-10 12:24:16
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    P wrote:
> [...]
    odłączono mu
    > zasilanie, a za ustawianie tych danych odpowiadają przyciski radia.

    Do lakiernika nie jedź.
    Do blacharza też nie.
    Może... serwis zajmujący się citroenami?

    --
    Bydlę

  • 7. Data: 2010-07-10 12:32:31
    Od: "P" <p...@o...pl>

    >Do lakiernika nie jedź.
    >Do blacharza też nie.
    >Może... serwis zajmujący się citroenami?

    Byłem, radio uszkodzone;)

    P.

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2010-07-10 12:51:17
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    P wrote:

    > Byłem, radio uszkodzone;)

    Taki bywa "bonus" przy kupowaniu niepsrawnych rzeczy. ;(
    Dlatego trzeba przyjąć żelazną zasadę - jeśli coś nie działa - nie
    kupujemy , niech sprzedawca naprawi.
    (bo najczęściej nie naprawia z konkretnego powodu..)

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2010-07-10 17:19:58
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-07-10 01:38, Waldek Godel pisze:

    > Jeżeli to kod, dlatego, że np. był odpięty akumulator. Kod powinien być na
    > kartoniku w instrukcji obsługi. Jak nie ma, to można się udać do ASO, żeby
    > odczytali z systemu.

    A tam przypadkiem radio nie ma wpisanego VINu tak jak w 307-kach?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 10. Data: 2010-07-15 00:49:22
    Od: AL <a...@s...tam>

    Waldek Godel pisze:

    > Jeżeli to kod, dlatego, że np. był odpięty akumulator. Kod powinien być na
    > kartoniku w instrukcji obsługi. Jak nie ma, to można się udać do ASO, żeby
    > odczytali z systemu.

    w C4 nie trzeba wpisywac zadnego kodu po odpieciu akumulatora

    --
    pozdr
    Adam (AL)