  • 31. Data: 2012-09-05 10:06:54
    Temat: Re: [press] "Magna wchodzi na Żerań. Inwestycja za miliard"
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:16eigniz6hk70.ow3g5e90wll8.dlg@40tude.net...

    > P.S. trzymanie bazy zwiazkowcow ...

    a po jakiego grzyba jakas baza? coz to za wymysly?

    > Historie poczytac, dziela Marksa, Lenina - zwazki same moga przyjsc :-)

    widze, ze nie zadnej orientacji, problem nie jest w obecnosci zwiazkow

  • 32. Data: 2012-09-05 10:08:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Ale jak deklaruje np ze nie jest w ciazy

    dajesz czadu miszczu

  • 33. Data: 2012-09-05 10:09:27
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Winston Niles Rumfoord" <g...@r...pl> napisał w wiadomości

    > Podobnie jak i pytanie o oczekiwane zarobki.

    Nie ma prawa pasc pytanie o oczekiwane zarobki?
    Nastepny miszcz.

  • 34. Data: 2012-09-05 10:26:18
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 4 Sep 2012 10:12:27 +0200, J.F napisał(a):

    > Ale jak deklaruje np ze nie jest w ciazy, a za trzy miesiace idzie na
    > zwolnienie ...

    Po pierwsze to takie pytanie nie ma prawa paść.
    Po drugie, zaszła po tym jak wypełniła ankietę a nie była wtedy jeszcze
    przyjęta. (Jeżeli między tymi dwoma czynnościami czas był krótszy niż
    godzina

    P.S. Nie wpadłeś na pomysł, że można zapytać czy mężczyzna nie zamierza
    zmienić płci (np. żeby nie pracować do 67)?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 35. Data: 2012-09-05 10:30:28
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

> [...]

    Po drugie, zaszła po tym jak wypełniła ankietę a nie była wtedy jeszcze
    przyjęta. (Jeżeli między tymi dwoma czynnościami czas był krótszy niż
    godzina to rekrutujący powinien być swiadomy swoich poczynań).

  • 36. Data: 2012-09-05 12:36:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości

    >a po jakiego grzyba jakas baza? coz to za wymysly?

    A jak chcesz odfiltrowac starych zwiazkowcow, jesli nie wiesz ktorzy
    to sa ?

    A jak bedzie pytanie w ankiecie ... to nie wiem czy nie ryzykujesz
    wiecej - polowa ci sklamie, a potem sad pracy nie uzna tego
    wystarczajacy powod do zwolnienia, druga polowa nie sklamie ... nie
    jest to jakies karalne na podstawie zakazu dyskryminacji ?

    J.

  • 37. Data: 2012-09-05 13:33:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MaciekBabciaDobosz" napisał w wiadomości
    >Zależy jak zinterpretuje to konkretny sąd. A doskonale zdajesz sobie
    >sprawę że sąsiednie sądy to samo mogą zinterpretować całkiem różnie,

    Nie musza byc sasiednie :-)

    >Ja nie znam. Natomiast przy rekrutacji spotkałem się z zastrzeżeniem
    >że
    >podanie nieprawdziwych danych może skutkować odrzuceniem kandydata.

    Mlot na samego siebie ?
    Jesli odrzucono _kandydata_ - to na jakiej podstawie - sprawdzono
    poprawnosc danych w jakiejs bazie ?
    A baza zezwolenie ma ?

    Co innego jakby zostawic sobie mozliwosc zwolnienia pozniej.

    J.

  • 38. Data: 2012-09-05 19:21:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-09-03 10:18, elmer radi radisson pisze:
    > "Jeden z największych na świecie wytwórców części samochodowych
    > uruchomi w Warszawie produkcję aut. I to mimo braku pomocy publicznej
    > ze strony naszego rządu.
    >
    > To, co wydawało się nieprawdopodobne, stanie się faktem. Kanadyjska
    (...)
    > http://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/magna-wchod
    zi-na-zeran-inwestycja-za-miliard,1838288

    > to jest raczej bardzo dobry news.

    Fakty są takie:

    Nie będą produkować mini na Żeraniu
    "
    Kanadyjska Magna zaprzecza, jakoby w Warszawie miała ruszyć produkcja
    samochodów mini i infiniti. - Na naszą decyzję wpływa niepewność w
    europejskim sektorze motoryzacyjnym - komentuje przedstawiciel grupy
    Magna dla TVN CNBC.
    "

    http://www.tvnwarszawa.pl/informacje,news,nie-beda-p
    rodukowac-mini-na-zeraniu,56743.html

  • 39. Data: 2012-09-05 19:41:02
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Magna ma juz pare fabryk w Polsce, wiec raczej wiedza co robia.

    Wiedza i dlatego niczego nie beda produkowac na Zeraniu.

    sz.

  • 40. Data: 2012-09-06 08:26:14
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-09-05 19:41, *szufla* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Będą będą :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)