  • 1. Data: 2012-09-03 01:31:04
    Temat: Opony Falken
    Od: Filip <q...@q...pl>

    Co sądzicie o tej oponie? Ma ktoś? Użytkuje/użytkował?

    http://www.oponeo.pl/dane-opony/falken-ze-912-215-50
    -r17-91-v

  • 2. Data: 2012-09-04 08:10:26
    Temat: Re: Opony Falken
    Od: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>

    W dniu 2012-09-03 01:31, Filip pisze:
    > Co sądzicie o tej oponie? Ma ktoś? Użytkuje/użytkował?
    >
    > http://www.oponeo.pl/dane-opony/falken-ze-912-215-50
    -r17-91-v

    Falkeny w rozmiarze 205/60R16 użytkuje dwóch znanych mi ludzi (w tym mój
    ojciec), oboje nie mają zastrzeżeń, opona przystępna cenowo, nie
    hałasuje bardziej niż konkurencja, niezłe trzymanie na mokrym.

    Jakbym nie dostał Fuldy w super promocyjnej cenie, to też pewnie miałbym
    Falkeny.