  • 1. Data: 2012-09-03 09:12:34
    Temat: Berlingo - Września
    Od: "Marek" <n...@e...spammer_stop>

    Witam,

    mam prosbę do kogos z okolicy, ewentualnie przejezdnego o sprawdzenie tego
    autka:
    http://otomoto.pl/citroen-berlingo-C25631062.html
    Kończy mi sie już cierpliwość na oglądanie kolejnych "bezwypadków" i nie
    chciałbym jechac na próżno kolejny raz.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2012-09-03 18:29:54
    Temat: Re: Berlingo - Września
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

> [...]
    > http://otomoto.pl/citroen-berlingo-C25631062.html
    > Kończy mi sie już cierpliwość na oglądanie kolejnych "bezwypadków" i nie

    Masz cos z glowa ?

    sz.

  • 3. Data: 2012-09-04 14:08:40
    Od: "Marek" <n...@e...spammer_stop>

    Użytkownik "szufla" <b...@e...pl> napisał

    > Masz cos z glowa ?

    W czym problem ? W prośbie o sprawdzenie, czy w tym, że ogłoszenie
    niekatualne już jak informuje strona ?

    Pozdrawiam
    Marek