  • 1. Data: 2013-06-14 12:19:48
    Temat: precomputed gamma
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    nie rozumiem jednej rzeczy - czy wiekszosc
    obrazów dostepnych w internecie itp jest
    juz skorygowana co do gammy czy tez sa np
    formaty ktore pozwalaja na trzymanie obrazu
    w normalnej liniowej skali i tylko w momencie
    wyswietlania ta gamma jest nakladana ?

    (ta druga opcja tak naprawde wydawalaby sie
    lepsza ale wydaje mi sie ze wiekszosc obrazów
    jotpegi bitmapy ma ta gamme juz na stałe
    'wytrawioną' - czy tez jest inaczej ?)

  • 2. Data: 2013-06-15 01:35:33
    Temat: Re: precomputed gamma
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>