  • 1. Data: 2013-06-08 18:32:13
    Temat: Format zapisu daty yyyy-mm-ddThh:mm:ss (literka T miedzy data a godzina)
    Od: "Bastion" <n...@m...pl>

    Witam Panowie
    Pisze automat do konwertowania plikow na XML.
    Zastanawia mnie co oznacza w takim formacie daty: yyyy-mm-ddThh:mm:ss
    literka T np. 2013-06-08T18:26:30

    Czy to T to wskazowka, ze po dacie podany bedzie tez czas?
    Moze to jest jakies oznaczenie godzin podanych w formacie 24h (zamiast 12h)
    Wiem ze to jest do wygooglowanie ale naprawde gonia mnie terminy;)
    Ktos zna odpowiedz?

  • 2. Data: 2013-06-08 21:48:38
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2013-06-08, Bastion <n...@m...pl> wrote:
> [...]
    > literka T np. 2013-06-08T18:26:30
    >
    > Czy to T to wskazowka, ze po dacie podany bedzie tez czas?

    Nie. Za RFC 3339, T to informacja, że to identyfikator zegara atomowego,
    na którym data została wyprodukowana (od "tactical date generator").
    Gdyby tam była spacja, to druga część by była godziną.

    > Moze to jest jakies oznaczenie godzin podanych w formacie 24h (zamiast 12h)
    > Wiem ze to jest do wygooglowanie ale naprawde gonia mnie terminy;)
    > Ktos zna odpowiedz?

    Że co? Gonią cię tak bardzo, że jesteś gotów czekać kilka godzin na
    odpowiedź zamiast poszukać samemu przez pół godziny?

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 3. Data: 2013-06-09 10:49:29
    Od: "Bastion" <n...@m...pl>

    > Nie. Za RFC 3339, T to informacja, że to identyfikator zegara atomowego,
    > na którym data została wyprodukowana (od "tactical date generator").
    > Gdyby tam była spacja, to druga część by była godziną.

    Piekne dzieki...perfekcyja odpowiedz, podparta dokumentacja RFC 3339.

    > Że co? Gonią cię tak bardzo, że jesteś gotów czekać kilka godzin na
    > odpowiedź zamiast poszukać samemu przez pół godziny?

    E... to nie tak,
    taga <CreDtTm>yyyy-mm-ddThh:mm:ss</CreDtTm>
    zrobilem i polecialem z robata dalej tylko chcialem sie upewnnic ze to T to
    nie jest jakis haczyk:)

    Dzieki Klekot.

  • 4. Data: 2013-06-10 13:27:19
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net>

    W dniu 2013-06-08 21:48, Stachu 'Dozzie' K. pisze:

    > Nie. Za RFC 3339, T to informacja, że to identyfikator zegara atomowego,
    > na którym data została wyprodukowana (od "tactical date generator").
    > Gdyby tam była spacja, to druga część by była godziną.
    [...]

    A nie po prostu separator daty i czasu:
    http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_8601#Combined_date_
    and_time_representations
    ?

    --
    Paweł Kierski
    n...@p...net

  • 5. Data: 2013-06-10 13:30:55
    Od: Mateusz Łoskot <m...@l...net>

    On 08/06/2013 20:48, Stachu 'Dozzie' K. wrote:

    > Nie. Za RFC 3339, T to informacja, że to identyfikator zegara atomowego,
    > na którym data została wyprodukowana (od "tactical date generator").
    > Gdyby tam była spacja, to druga część by była godziną.

    "T" appears literally in the string, to indicate the beginning of the
    time element, as specified in ISO 8601. "

    http://www.w3.org/TR/NOTE-datetime

    Pozdrawiam,
    --
    Mateusz Loskot

  • 6. Data: 2013-06-10 13:34:48
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2013-06-10, Paweł Kierski <n...@p...net> wrote:

    > [...]
    >
    > A nie po prostu separator daty i czasu:
    > http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_8601#Combined_date_
    and_time_representations
    > ?

    Starałem się podać możliwie najbardziej niedorzeczne wytłumaczenie, żeby
    było widać, że trzeba przeczytać RFC 3339.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 7. Data: 2013-06-13 23:17:12
    Od: p <...@...pl>

    Dnia Mon, 10 Jun 2013 11:34:48 +0000 (UTC), Stachu 'Dozzie' K. napisał(a):

    and_time_representations

    > Starałem się podać możliwie najbardziej niedorzeczne wytłumaczenie, żeby
    > było widać, że trzeba przeczytać RFC 3339.

    No to Klekot sie nie spisales. Wiesz, ze na przelomie XX/XXI wieku pisalem
    na grupy programistyczne (C++, Delphi,programing) pod ksywa Klekot? pewnie
    pamietasz...?

    Jezeli prosze o pomoc to nie rob sobie jaj tylko albo pomoz albo zamknij
    jadaczke. W zeszlym miesiacu z nadgodzinami przepracowalem ponad 200 rb/h w
    czerwcu bedzie pewnie ponad 250 rb/h(;

    Zastanow sie czy Twoja odpowiedz byla racjonalna.

  • 8. Data: 2013-06-14 00:05:27
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Thu, 13 Jun 2013 23:17:12 +0200, p <...@...pl> wrote:
    > jadaczke. W zeszlym miesiacu z nadgodzinami przepracowalem ponad
    200 rb/h w
    > czerwcu bedzie pewnie ponad 250 rb/h(;

    Pracuje tyle regularnie i jakos umiejetnosc uzywania Google mi nie
    zanikla.

    RW

  • 9. Data: 2013-06-14 07:27:10
    Od: firr kenobi <p...@g...com>

    W dniu piątek, 14 czerwca 2013 00:05:27 UTC+2 użytkownik Roman W napisał:

    > 200 rb/h w

    > Pracuje tyle regularnie i jakos umiejetnosc uzywania Google mi nie
    >
    > zanikla.

    za to umiejetnosc blablania a googlu tez wam nie znikła

  • 10. Data: 2013-06-30 12:50:29
    Od: Marek Borowski <m...@x...com>

    On 6/8/2013 9:48 PM, Stachu 'Dozzie' K. wrote:

> [...]
    >
    > Że co? Gonią cię tak bardzo, że jesteś gotów czekać kilka godzin na
    > odpowiedź zamiast poszukać samemu przez pół godziny?

    A wiesz czym sie roznia wywolanie funkcji synchroniczne (szukanie w
    google) od asychronicznego (zapytanie do grupy) ?

    Pozdrawiam

    Marek