  • 11. Data: 2014-03-09 01:24:18
    Temat: Re: prąd ładowania telefonu przez usb
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 8 Mar 2014 11:35:17 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:
    > to jest trzeci rodzaj prawdy.

    Konkretnie który telefon pobiera pow .8~1A?

    --
    Marek

  • 12. Data: 2014-03-09 14:56:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-08 20:32, RadoslawF pisze:

    > A czwarty twierdzi ze dyski twarde w obudowach USB2 miały przeważnie
    > specjalny podwójny kabel (lub dwa kable) w celu zapewnienia odpowiedniej
    > ilości prądu a w obudowach USB3 już się tego rozwiązania nie
    > stosuje. Raczej nie dlatego że wydajność prądowa gniazd USB 11, 2 i 3
    > jest taka sama.

    To co napisałeś podpada dokładnie pod 3 rodzaj prawdy.

  • 13. Data: 2014-03-09 16:27:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-09 14:56, Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > To co napisałeś podpada dokładnie pod 3 rodzaj prawdy.

    To jakim cudem dysk startuje przy 500mA z USB3 a nie potrafi tego
    zrobić przy 500mA w USB2 ? napiszesz jakąś śmieszną teoryjkę ?

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-03-09 17:40:41
    Od: "mk_102" <m...@u...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    ..

    >USB 1.x ma ograniczenie do 500mA
    >Tak samo USB2 i USB3

    To jest też trzeci rodzaj prawdy, bo USB 3.0 ma ograniczenie na 900 mA.

    MK

  • 15. Data: 2014-03-09 17:55:18
    Od: "mk_102" <m...@u...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" napisał w wiadomości grup
    ..

    Dnia Sat, 08 Mar 2014 11:23:13 +0100, RadoslawF napisał(a):

    >Jest natomiast przewidziana przez standard USB specjalny tryb ładowania,
    >który pozwalał pobierać znacznie więcej prądu. Co ciekawsze - w USB2 był on
    >WYŻSZY niż w USB3 - 1.8A i 1.5A
    >Tyle, że w USB2 w zasadzie w ogóle tego nie zastosowano.

    Stosowano, stosowano. Obejrzyj sobie starsze płyty główne Gigabyte np:
    GA-P55-UD3P i programik "Charge on/off".

    Pozdrawiam
    MK

  • 16. Data: 2014-03-09 18:29:24
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-09 16:27, RadoslawF pisze:
    > Dnia 2014-03-09 14:56, Użytkownik Artur Maśląg napisał:
    (...)

    > To jakim cudem dysk startuje przy 500mA z USB3 a nie potrafi tego
    > zrobić przy 500mA w USB2 ?

    Ponieważ np. prądu nie starczyło...

    > napiszesz jakąś śmieszną teoryjkę ?

    Na obecną chwilę to Ty tutaj opowiadasz jakieś śmieszne historyjki
    o tym, jakoby dyski twarde w obudowach UBS2 miały przeważnie
    specjalny podwójny kabel, a te w USB3 już nie. Pewne też
    wyjaśnisz jakim cudem te dyski z USB3 pracują z USB2 bez
    użycia 'podwójnych kabli'.

  • 17. Data: 2014-03-09 18:35:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-08 12:53, Waldek Godel pisze:
    (...)
    > USB 1.x ma ograniczenie do 500mA
    > Tak samo USB2 i USB3

    Jeżeli mnie pamięć nie myli, to USB3 ma 900mA.

  • 18. Data: 2014-03-10 10:12:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 09 Mar 2014 16:27:51 +0100 osobnik zwany RadoslawF
    napisał:

    > To jakim cudem dysk startuje przy 500mA z USB3 a nie potrafi tego zrobić
    > przy 500mA w USB2 ? napiszesz jakąś śmieszną teoryjkę ?

    bo przecież 500mA przy USB3 to jest 5000mA. Nie widzisz jakie głupoty
    piszesz?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2014-03-10 13:33:07
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-10 10:12, Użytkownik masti napisał:

    > bo przecież 500mA przy USB3 to jest 5000mA. Nie widzisz jakie głupoty
    > piszesz?

    Nie rozumiesz co czytasz, 500mA to wartość teoretyczna a nie
    praktyczna.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-03-10 13:34:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-09 18:29, Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Ponieważ np. prądu nie starczyło...

    A dlaczego nie starczyło skoro teoretycznie było tyle samo ?

> [...]
    > specjalny podwójny kabel, a te w USB3 już nie. Pewne też
    > wyjaśnisz jakim cudem te dyski z USB3 pracują z USB2 bez

    Ja opowiadam rzeczywiste, jak ktoś uważa je za śmieszne to
    mogę pogratulować humoru i braku wiedzy.