  • 21. Data: 2014-03-10 13:36:45
    Temat: Re: prąd ładowania telefonu przez usb
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 10 Mar 2014 09:12:36 +0000 (UTC), masti wrote:

    > bo przecież 500mA przy USB3 to jest 5000mA. Nie widzisz jakie głupoty
    > piszesz?

    Przedpisca, trochę naokoło, próbuje obalić rewelację o takim samym
    limicie prądu w USB2 i USB3.
    Cal słuszny, metoda trochę kulawa ;-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 22. Data: 2014-03-10 13:56:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    O'RLY?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 23. Data: 2014-03-10 14:54:20
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-10 13:34, RadoslawF pisze:
    > Dnia 2014-03-09 18:29, Użytkownik Artur Maśląg napisał:
    (...)

    > A dlaczego nie starczyło skoro teoretycznie było tyle samo ?

    A było teoretycznie tyle samo?

    ^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Ja opowiadam rzeczywiste,jak ktoś uważa je za śmieszne to
    > mogę pogratulować humoru i braku wiedzy.

    Na obecną chwilę to brakiem wiedzy sam się popisujesz
    i wyciągasz nieuzasadnione wnioski. W ramach tych
    'rzeczywistych historyjek' możesz odpowiedzieć na podkreślone
    zdanie, które możesz traktować jako pytanie.

  • 24. Data: 2014-03-10 15:02:16
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-10 13:36, Michal Tyrala pisze:

    > Przedpisca, trochę naokoło, próbuje obalić rewelację o takim samym
    > limicie prądu w USB2 i USB3.
    > Cal słuszny, metoda trochę kulawa ;-)

    Spoko, może się jeszcze czegoś ciekawego dowiemy ;)

  • 25. Data: 2014-03-11 16:01:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-10 14:54, Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > A było teoretycznie tyle samo?

    Tak napisał osobnik któremu odpowiedziałem, może dla odmiany
    zaczniesz czytać całe wątki a nie tylko wybrane fragmenty na ktore
    odpisujesz.

    > ^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^
> [...]
    > 'rzeczywistych historyjek' możesz odpowiedzieć na podkreślone
    > zdanie, które możesz traktować jako pytanie.

    Czyli nie ogarniesz całości i będziesz się czepiał wycinka.
    Można i tak, tylko uprzedzaj rozmówców że jesteś na poziomie
    pięciolatka.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2014-03-11 16:39:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-03-11 16:01, RadoslawF pisze:
    > Dnia 2014-03-10 14:54, Użytkownik Artur Maśląg napisał:
    (...)
    ^^^^

    > Czyli nie ogarniesz całości i będziesz się czepiał wycinka.

    Czytałem całość, nawet hinty były, ale nie, Ty będziesz
    szedł w zaparte i nie odpowiesz na pytanie, a być może byś
    załapał w czym problem.

    > Można i tak, tylko uprzedzaj rozmówców że jesteś na poziomie
    > pięciolatka.

    Tak, to poziom który jeszcze łapiesz, później już idzie
    gorzej :)