  • 1. Data: 2014-03-08 20:28:54
    Temat: Ponowna instalacja klienta email - Nokia E72
    Od: "August" <a...@b...xxx.xxx>

    Witam,

    Jak przeprowadzić ponowną instalację modułu klienta email w Symbianie ?
    Z pwowdu dziwnych objawów, interesuje mnie Reinstalacja aktualnej (starszej)
    wersji bądź nowszej wersji (która to instalacja była dawno temu anulowana).

    Narzędzia: Nokia Ovi Suite (nie pokazuje aktualizacji) lub telefon
    (aktualizacja nie pokazuje się ponownie, w podstawowym logu widzę dawno temu
    anulowaną aktualizację jedynie).

    pozdrawiam,

  • 2. Data: 2014-03-09 18:34:45
    Temat: Re: Ponowna instalacja klienta email - Nokia E72
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "August" napisał:

    > Z pwowdu dziwnych objawów, interesuje mnie Reinstalacja aktualnej
    > (starszej) wersji bądź nowszej wersji

    Czy te dziwne objawy objęte są jakąś tajemnicą, że nie wspomniałeś o co
    dokładnie w nich chodzi?

  • 3. Data: 2014-03-09 21:22:19
    Od: "August" <a...@b...xxx.xxx>

    Użytkownik "Tomek" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy te dziwne objawy objęte są jakąś tajemnicą, że nie wspomniałeś o co
    > dokładnie w nich chodzi?

    Program Email po próbie połączenia (z jakąkolwiek zdefiniowaną skrzynką) bez
    zwłoku synalizuje _szare kółko_ statusu połączenia. Dzieje się to
    niezależnie od statusu połaczenia danych [czy przez 'zdefinowane
    połączenie', czy 'zawsze pytaj']. Po szybkości odpowiedzi programu (niemal
    od razu) wnioskuję że coś go boli. Żadną metodą nie mogę otrzymać zielonego
    statusu. Wynikiem jest zawsze czerwone skreślone. Cięzko to wytłumaczyć.
    Przesył danych nie wystepuję moim zdaniem, żadnego komunikatu o błędnych
    danych połaczenia, itp.

  • 4. Data: 2014-03-09 22:14:57
    Od: "August" <a...@b...xxx.xxx>

    > Czy te dziwne objawy objęte są jakąś tajemnicą, że nie wspomniałeś o co
    > dokładnie w nich chodzi?

    Chyba już namierzyłem przyczyny. Problemy z wymuszaniem SSLa.