  • Data: 2014-03-07 22:38:39
    Temat: prąd ładowania telefonu przez usb
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    Parę tygodni temu, była dyskusja o wartości prądu ładowania telefonu. Że
    niby ładowarka nie wydala, że kabel za słaby....
    Kupiłem taki miernik-przelotkę-USB. z jednej strony wejście z drugiej
    wyjście - wpina się to między ładowarkę a telefon. otóż na tej samej
    ładowarce i kablu, ericsson arc "bierze" ponad 0.8A a sgs2 0.6a.
    niezależnie czy telefon jest załączony czy nie. Czyżby to była kwestia
    "wynegocjowania" prądu? Nie wygląda to na "niemoc" ładowarki.
    ToMasz

    PS
    samo urządzenie wskazuje naprzemiennie prąd i napięcie. po co napięcie -
    nie wiem. działa nadwyraz dobrze jak na produkt z chin za eruo z przesyłką.