  • 21. Data: 2011-03-03 21:55:02
    Temat: Re: prad ladowania akumulatora w czasie jazdy
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 22 Feb 2011 20:57:40 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

    > Niekiedy czyli tylko w sytuacji kiedy wlaściciel dla sportu odpala rano
    > samochód z korby albo na pych. Po odpaleniu rozrusznikiem zawsze na początku
    > jest tyle ile może dać alternator.

    G.. prawda. Tyle, ile chce wziąć akumulator.

    --
    ___________ (R)

  • 22. Data: 2011-03-04 09:48:50
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.03.2011 21:55, Adam Płaszczyca pisze:

    > G.. prawda. Tyle, ile chce wziąć akumulator.

    Śmiem twierdzić, że będzie to będzie raczej wartość minimalna obu
    chęci/możliwości ;)

  • 23. Data: 2011-03-07 19:32:14
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 04 Mar 2011 09:48:50 +0100, Andrzej Ława napisał(a):

    > Śmiem twierdzić, że będzie to będzie raczej wartość minimalna obu
    > chęci/możliwości ;)

    Sprawny akumulator nie zeżre tyle, ile alternator mógłby dać ;)

    --
    ___________ (R)

  • 24. Data: 2011-03-16 23:54:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.03.2011 19:32, Adam Płaszczyca pisze:

    > Sprawny akumulator nie zeżre tyle, ile alternator mógłby dać ;)

    Uważasz, że określenie "wartość minimalna obu" jest niejasne?

  • 25. Data: 2011-03-17 02:03:00
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > Sprawny akumulator nie zeżre tyle, ile alternator mógłby dać ;)

    z prawa Ohma wynika cos innego.

  • 26. Data: 2011-03-17 23:32:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 17 Mar 2011 01:03:00 +0000 (UTC), kogutek napisał(a):

    > z prawa Ohma wynika cos innego.

    Owszem, wynika z niego własnie to, co napisałem.

    --

  • 27. Data: 2011-03-18 00:27:14
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > Owszem, wynika z niego własnie to, co napisałem.

    Nieprawda.