  • 61. Data: 2023-10-05 11:59:07
    Temat: Re: pracy szukam
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    Tak mi się przypomniało :D

    http://bofharchive.com/

    https://www.theregister.com/2023/09/01/bofh_2023_epi
    sode_17/

    + wiele opowiadań z tego tematu :D Niektóre z nich nadal się replikują w
    czasie :D

    Polecam lekturę :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 62. Data: 2023-10-05 15:02:10
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 5 Oct 2023 07:53:19 +0200, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Te zasilacze to od czego, jak można?

    Jak dwoma rękami nosi, to pewnie od pieca indukcyjnego 35kW.
    A, poprawka - pytasz PiteRa.
    No to zasilacze do routerów.

    ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 63. Data: 2023-10-05 15:04:59
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 04 Oct 2023 23:54:25 +0100, PiteR napisał(a):

> [...]
    > rękę jak mogę. Stałem się mistrzem ergonomii. Obserwuje Hindusów,
    > mistrzów świata opierdalania się. Wiele się od nich nauczyłem.

    Tak z ciekawości: co taki szmatogłowy robi, żeby nic nie robić i udawać, że
    robi?
    Bo jakoś tak ostatnio coraz więcej ich zauważam np. w outsourcingu IT.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 64. Data: 2023-10-05 15:39:37
    Od: Ghost <g...@h...net>

    W dniu 05.10.2023 o 15:04, Adam pisze:

    > Tak z ciekawości: co taki szmatogłowy robi, żeby nic nie robić i udawać, że
    > robi?
    > Bo jakoś tak ostatnio coraz więcej ich zauważam np. w outsourcingu IT.

    Przeciez oni tam sa od zawsze - najlepszy jest outsourcing developerski.
    Firmy dzielimy na takie, ktore juz go stosowaly i takie ktore beda
    stosowac. Wiekszosc korporacji przez to przechodzi, i bardzo zle
    wspomina. Zwlaszcza, ze pozostaje po takim outsourcingu wyrzut sumienia
    w postaci kupy (w doslonym tego slowa znaczeniu) kodu.

  • 65. Data: 2023-10-05 21:28:59
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uflj0e$q3ur$2@dont-email.me>
    user Mateusz Bogusz pisze tak:

    > Te zasilacze to od czego, jak można?

    przecież wiesz, że przypalany żelazem nie powiem

    3.3kg jeden

    https://imgbb.com/v1pQmvb

    --
    Piter

    STOP SEBUŚIOM DROGOWYM!

  • 66. Data: 2023-10-05 23:29:33
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    PiteR napisał(a):
    > in <news:uflj0e$q3ur$2...@dont-email.me>

    > przecież wiesz, że przypalany żelazem nie powiem
    >
    > 3.3kg jeden
    >
    > https://imgbb.com/v1pQmvb

    https://www.classdaudio.eu/index.php?page=rsp2400-24

    Ostatnio żem dell`a rozebrał w celu wyczyszczenia i powiem tak,
    jest mocniej upakowany niż MW.

  • 67. Data: 2023-10-06 00:50:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:1q921i8eo5fn1.h2019qg275k3.dlg@40tude.net>
    user Adam pisze tak:

    > Tak z ciekawości: co taki szmatogłowy robi, żeby nic nie robić i
    > udawać, że robi?

    szmatogłowy?

    Szeroki przyjazny uśmiech, z każdym zagada pogada
    pobajeruje kobiety, dusza nie człowiek.
    Niezręcznie go opierdolić.

    Często lata do kibla, na stole pozoracja pola walki.
    Do ostatniej chwili udaje że nie zrobione żeby nie dostać nowego
    zadania. Nasłuchuje, podsłuchuje. Zawsze apropos. Pomaga inżynierom.

    kiedy przyjdą po niego
    - dasz radę?
    w zależności czy realne nadgodziny tak/nie
    - dam/nie dam

    i blaze of glory

    On uratował firmę przed kolapsem.
    Bijcie pokłony.

    --
    Piter

    STOP SEBUŚIOM DROGOWYM!

  • 68. Data: 2023-10-06 01:07:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uflis0$q3ur$1@dont-email.me>
    user Mateusz Bogusz pisze tak:

    > W każdym razie, mnie "korpo" kojarzy się z pracą w biurze, open
    > spacy...a ciekawi mnie jak na to patrzy większość ich pracowników
    > (produkcja). Ich praca rozbija się o parking, szatnię, dziuplę
    > majstra i miejsce na hali gdzie składają produkty. Oni myślą że
    > "pracuje w korpo"?

    Jeśli pracuję na produkcji np w Boeingu, Rolls Royce czy Airbusie
    to pracuję w korpo czy nie?

    > A pani z Lidla, też myśli że pracuje w korpo?

    pewnie tak nie myśli

    --
    Piter

    Bóg Honor Xiaomi

  • 69. Data: 2023-10-06 11:23:18
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.10.2023 01:07, PiteR wrote:
    > Jeśli pracuję na produkcji np w Boeingu, Rolls Royce czy Airbusie to
    > pracuję w korpo czy nie?

    Z ich perspektywy, pewnie nie. Sam pracowałem za młodu 3 lata w ABB w
    transporcie oraz na lakierni i nigdy nie pomyślałem że pracuję "w
    korpo". Dopiero przejście za biurko w kołnierzyku, sprawiło że zacząłem
    tak to postrzegać.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 70. Data: 2023-10-06 13:29:06
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ufojm6$1fife$1@dont-email.me>
> [...]

    > ABB w transporcie oraz na lakierni i nigdy nie pomyślałem że
    > pracuję "w korpo". Dopiero przejście za biurko w kołnierzyku,

    ale jak weźmę przepustkę i pojadę na wyspę bunga bonga do innej fabryki
    to przyjmą mnie jak swojego więc pracuję.

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.