  • 1. Data: 2023-09-30 00:00:09
    Temat: Samochód elektryczny to jak telewizor na akumulatory - codziennie ładujesz, aby obejrzeć wiadomości
    Od: a a <m...@g...com>

    Samochód elektryczny to jak telewizor na akumulatory - codziennie ładujesz, aby
    obejrzeć wiadomości

  • 2. Data: 2023-11-07 21:48:57
    Od: Czarek <c...@w...onet.pl>

    W dniu 30.09.2023 o 00:00, a a pisze:
    > Samochód elektryczny to jak telewizor na akumulatory - codziennie ładujesz, aby
    obejrzeć wiadomości

    Telewizory akumulatorowe były, zresztą samochód spalinowy też wymaga
    tankowania.

    --
    Cezary Grądys<c...@w...onet.pl

  • 3. Data: 2023-11-08 01:17:19
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 07.11.2023 o 21:48, Czarek pisze:

    > Telewizory akumulatorowe były, zresztą samochód spalinowy też wymaga
    > tankowania.

    Kolejny flejm by nie powiedzieć hejt.

  • 4. Data: 2023-11-08 13:59:00
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    Czarek napisał(a):
    > Telewizory akumulatorowe były, zresztą samochód spalinowy też wymaga
    > tankowania.

    W 2008 takie coś latało po świecie:
    Genepax - Water Car from Japan
    https://www.youtube.com/watch?v=WLjVVPeyDKk

  • 5. Data: 2023-11-08 14:04:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 08.11.2023 o 13:59, alojzy nieborak pisze:

    > W 2008 takie coś latało po świecie:
    > Genepax - Water Car from Japan
    > https://www.youtube.com/watch?v=WLjVVPeyDKk

    A u nas już w 1981.
    "W lokomotywę wodę wleję
    I taka jazda taniej mnie wyniesie"

    Robert

  • 6. Data: 2023-11-08 14:22:51
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    środa, 8 listopada 2023 o 14:04:03 UTC+1 Robert Wańkowski napisał(a):
    alojzy nieborak pisze:

    > A u nas już w 1981.
    > "W lokomotywę wodę wleję
    > I taka jazda taniej mnie wyniesie"

    1984 r. W PL najwyższe wydobycie wyngla:)

    https://overunity.com/4929/japanese-company-has-a-ca
    r-that-runs-on-water/
    Firma zamknęła się w 2012.

    Na 1kW generator już im kasy nie wystarczyło. Czyli co? Japońcom też zdarza się
    ściemniać?

  • 7. Data: 2023-11-08 14:31:18
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 08.11.2023 o 14:22, alojzy nieborak pisze:
    > środa, 8 listopada 2023 o 14:04:03 UTC+1 Robert Wańkowski napisał(a):

    > 1984 r. W PL najwyższe wydobycie wyngla:)

> [...]

    A nasza z 1981 do dziś działa. Prefect się nazywa.

    > Na 1kW generator już im kasy nie wystarczyło. Czyli co? Japońcom też zdarza się
    ściemniać?

    Jak każdy generator free energy. Zawsze tylko coś jeszcze brakuje.

    Robert