  • 1. Data: 2023-10-02 13:43:46
    Temat: Rezonans Schumanna leczy wszystkie choroby, dodaje energii, odmładza
    Od: a a <m...@g...com>

    Przez lata badałem fale mózgowe, infradźwięki
    generowane przez turbiny wiatrowe, puby, grające nocą low bass
    a dzisiaj testuję Rezonans Schumanna,
    czy poprawia efekty gry w szachy na chess.com

    Ostatnio rozegrałem 1000 partii 10-minutowych,
    ale przecinicy często rezygnują juz po minucie, czyli nie zajmuje to dużo czasu.

    A mam nadzieję, że z Rezonansem Schumanna będę wygrywał
    990 partii na 1000
    \
    a dzisiaj 900 na 1000