  • 41. Data: 2009-06-01 14:42:48
    Temat: Re: pracownicy Canona
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jakub Jewuła pisze:

    > I TO wlasnie nie jest zdrowe, co widac na zalaczonym obrazku.

    Ludzie chcieli kapitalizmu, to go dostali...

  • 42. Data: 2009-06-01 14:58:00
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-01 15:46:38 +0200, Bogdan Blaszczak
    <b...@U...wprost.pl> said:

    > Tia... a za pare dni w ramach reperkusji, ktoś podrzuci jakieś inne,
    > 'konkurencyjne' zdjęcia z jakimś podobnym tekstem, na przykład z lini
    > produkcyjnej D3 Nikosia w Tajlandii
    > http://www.e-fotografija.si/templates/?a=1132&z=93&p
    age=2
    > gdzie również nikt nie siedzi

    http://www.e-fotografija.si/articlefiles/1113-Assemb
    lyD3_3.jpg

    Teraz pewnie im te ławeczki wymontują...
    ;-)

    de Fresz

  • 43. Data: 2009-06-01 15:19:14
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Jakub Jewuła napisal:
    > Ja pisze o firmach _prywatnych_ z konkretnym wlascicielem,

    Takich firm jest juz znikoma ilosc liczac wolumenem produkcji/przychodu.
    Wiekszosc to korporacje, gdzie za blogoslawienstwem SEC zarzady
    sie de facto uwlaszczyly majac akcjonariuszy w glebokim niepowazaniu.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 44. Data: 2009-06-01 15:24:50
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Jakub Jewuła napisal:
    > Pomyliles adres. No ale czego wymagac od socjalisty.

    Ot, milosnik szuflandii sie znalazl :)

    > Albo sekretarza - nie badz homofobem ;)

    Fakt, tego nie uwzglednilem. Obojnakow i bezplciowcow tez nie.
    Cholera, musze to przemysles :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 45. Data: 2009-06-01 15:29:10
    Od: qunio <p...@g...pl>

    Bogdan Blaszczak wrote:

> [...]
    > prezes Sakamaki podbiera kolejne krzesło swojemu pracownikowi!
    > Na szczęście u konkurencyjnych japończyków/chińczyków każdy pracownik
    > siedzi w wygodnym fotelu i jest fachlowany przez dwóch murzynów.
    >
    > Tia... a za pare dni w ramach reperkusji, ktoś podrzuci jakieś inne,
    > 'konkurencyjne' zdjęcia z jakimś podobnym tekstem, na przykład z lini
    > produkcyjnej D3 Nikosia w Tajlandii
    > http://www.e-fotografija.si/templates/?a=1132&z=93&p
    age=2
    > gdzie również nikt nie siedzi
    > i bedzie kolejna buba, i kolejny powód do użalania się nad współczesnym

    ciekawy tekst. Jeden pracownik sklada D3 z 2000 czesci-zajmuje mu to
    80min co daje 2.5sek na jedna czesc

  • 46. Data: 2009-06-01 15:32:55
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-06-01 12:11:49 +0200, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:

    > To nie jest zadna reka rynku tylko burdel na kolach.
    >
    > W _prywatnej_ firmie przyszedlby wlasciciej i kopami pogonil.
    > Widziales, zeby kiedys zrobili tak za przeproszeniem "akcjonariusze"?

    Qba, ale to jest utopia, jak socjalizm. Nie proponuj światu powrotu do
    rzemiosła z początku uw.
    Nie ma człowieka na ziemi, który byłby w stanie zapanować nad takimi
    gigantami, jakie teraz padają. Akcjonariusze muszą wynająć kogoś do
    pracy, żeby pilnował ich interesów. A że prezesi dymają tych
    akcjonariuszy to już w zasadzie sprawa karna.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 47. Data: 2009-06-01 15:45:15
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Qba, ale to jest utopia, jak socjalizm. Nie proponuj światu powrotu do
    > rzemiosła z początku uw.

    Dlaczego? Wtedy wlasciciel firmowa swoja prace nazwiskiem i bylo dobrze.
    A jak bylo zle to bylo wiadomo kogo gonic ;)

    > Nie ma człowieka na ziemi, który byłby w stanie zapanować nad takimi
    > gigantami, jakie teraz padają.

    A kto to proponowal? Nich padaja w cholere. Im szybciej tym lepiej.

    > Akcjonariusze muszą wynająć kogoś do
    > pracy, żeby pilnował ich interesów. A że prezesi dymają tych
    > akcjonariuszy to już w zasadzie sprawa karna.

    Jasne, bajki dzieciom ;) Dopoki prezes nie bedzie decydowal o swoim
    majatku dopoty bedzie dzialal na swoja korzysc a nie firmy. To naturalne.

    Sola ziemi sa firmy w ktorych wlasciciel wie co sie w firmie
    dzieje i decyduje sam o wszystkim, a nie koncerny jak GM.

    Co doskonale widac na przykladzie Fiata...

  • 48. Data: 2009-06-01 15:49:02
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    JoannElle wrote:

    > A to akurat jak wszyscy.

    Chodzi o proporcje ilu pracujacych sklada sie na jednego gornika (czas pracy
    * składka vs. czas pobierania swiadczenia * wysokość)...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 49. Data: 2009-06-01 16:14:51
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "qunio" napisał
    > ciekawy tekst. Jeden pracownik sklada D3 z 2000 czesci-zajmuje mu to 80min
    > co daje 2.5sek na jedna czesc

    Myślisz, że ten pracownik przerzuca te 2000 części ?
    W tym czasie to mógly co najwyżej poprzekładać je z kupki na drugą kupkę,
    wykluczając się podrapanie w między czasie ; )

    adam

  • 50. Data: 2009-06-01 16:17:54
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    qunio wrote:
    > ciekawy tekst. Jeden pracownik sklada D3 z 2000 czesci-zajmuje mu to
    > 80min co daje 2.5sek na jedna czesc

    Moze to skladanie polega na instalowaniu gotowych modulow, z ktorych kazdy
    sklada sie z szeregu czesci.

    k,