  • 61. Data: 2013-02-22 15:24:24
    Temat: Re: [praca] Wrocław
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-02-22 14:36, Jakub Jewuła wrote:
    > Ceny spoko, a zlecenia za te ceny jakis sa? ;)

    Ojtamojtam! Bardziej spektakularne jest to, za ile *nie* robisz ;-)

    Piotrek

  • 62. Data: 2013-02-22 15:56:53
    Temat: Re: [praca] Wroc?aw
    Od: Bezznaczenia <k...@p...com>

    W dniu 2013-02-22 13:37, MiSter pisze:

    > Czyli nazywasz mnie jeleniem tylko dlatego, ?e pracuj? w Polsce i nie mia?em
    > ochoty wyemigrowa??
    >
    > MiSter

    Nie dlatego ze nie chcesz emigrowac i pracujesz w polsce a dlatego ze
    bierzesz za swoja prace 1/10 tego co pracownik w np niemieckim oddziale
    tej samej firmy. Myslisz ze jakby nagle wszyscy zastrajkowali i
    zarzadali 1/2 tego co zarabia niemiec to pracodawca by was zwolnil ?

  • 63. Data: 2013-02-22 16:09:35
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    no to już sporo wiemy, "ja nie"

    a kto tak?

    sam zacząłeś to wyjaśnij, kto jest poszukiwany?

  • 64. Data: 2013-02-22 16:14:59
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 22 Feb 2013 14:22:30 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Jesli wykonujesz za równowartość 300 euro prace wartą 3000 euro.

    Myślę, że większość pracujących w Polsce zarabia o wile mniej, niż ich
    odpowiedniki w krajach zachodnich.
    Powiedz, proszę, co chcesz przez to powiedzieć, bo chyba nie to, że
    kasjerka w polskim Tesco ma na rękę 300 Euro, a angielska 3000, to jest
    anomalia.
    Nie, to nie jest anomalia, to ten Twój 'rynek pracy'.
    Do tego giełdy, rajtingi i wszystko sprowadza się do manipulowania
    rzeczywistością.

  • 65. Data: 2013-02-22 17:06:02
    Od: Bezznaczenia <k...@p...com>

    W dniu 2013-02-22 16:14, Jacek pisze:

> [...]
    > Nie, to nie jest anomalia, to ten Twój 'rynek pracy'.
    > Do tego giełdy, rajtingi i wszystko sprowadza się do manipulowania

    Tylko wiesz robotnicy na zachodzie wywalczyli sobie odpowiednie
    proporcje zarobkow do wydatkow krwia i ciepieniem, jesli ktokolwiek
    zaproponowal by im teraz trakie proporcje zarobkow do wydatkow jak u nas
    to juz dawno trupy lezaly by na ulicach.
    Wniosek z tego taki ze w polsce zostały jelenie.

  • 66. Data: 2013-02-22 18:17:21
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    > Tak, Espotel. Mysle, ze nie ma sie czego wstydzić :)

    - Poczytaj
    http://www.gowork.pl/opinie_czytaj2,502128,0,0

  • 67. Data: 2013-02-22 22:43:22
    Od: "Robbo" <n...@g...com>

    > - Poczytaj
    > http://www.gowork.pl/opinie_czytaj2,502128,0,0

    Już wczoraj czytałem na gowork o tej firmie. Myślę, że wcale nie mają
    jakichś złych opinii, przynajmniej w porównaniu z wieloma firmami, z którymi
    współpracowałem, i o których sobie tam czytałem. No bo nie ma nic o tym, że
    potrafią 1500zł płacić w trzech ratach albo i w ogóle nie zapłacić.

    R.

  • 68. Data: 2013-02-23 14:53:41
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Którzy godzą się na pracę za gówniane pieniadze w zawodach
    > wymagających wiedzy i doswiadczenia. Bo efekty tego są opłakane -
    > przykłady podałem.

    Romanie, przez takie mówienie (pisanie) w głowach osób myślących o
    pracy, czy też o dorobieniu sobie, powstają idiotyzmy oderwane od
    rzeczywistości.
    Miałem ofertę od młodego studenta (nie spraszałem). Przyjdzie do mnie na
    praktykę, może mi poświęcić 4 dni w tygodniu, nie ma doświadczenia, więc
    liczy że go nauczę, wystarczy jak mu zapłacę na poziomie 2500PLN na rękę.
    Co Ty na to?

    Miłego.
    Irek.N.

  • 69. Data: 2013-02-23 14:58:42
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    RoMan Mandziejewicz pisze:

    > W pewnych specjalizacjach i na pewnym poziomie - zdecydowanie 0%

    Zgadza się, a pomimo tego nadal kształcimy dużo socjologów, psychologów,
    marketingowców i Bóg wie ile jeszcze kierunków, na które absolutnie nie
    ma zapotrzebowania to dotyczy.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 70. Data: 2013-02-23 15:06:39
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Myslisz ze jakby nagle wszyscy zastrajkowali i
    > zarzadali 1/2 tego co zarabia niemiec to pracodawca by was zwolnil ?

    Nie, niekoniecznie on, myślę że syndyk zrobił by to znacznie lepiej.
    Żeby pisać takie bzdury trzeba nie mieć żadnego pojęcia o ekonomii i
    realnym świecie.

    Irek.N.