  • 1. Data: 2013-02-21 12:18:02
    Temat: co zamiast rdzenia kubkowego f1001 al3900
    Od: "szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    chciałbym zamienić taki transformatorek impulsowy do wyzwalania tyrystorów
    na rdzeniu kubkowym F1001 AL3900 100 zwoi /100 zwoi
    na jakiś najchętniej fabryczny do kupienia
    ewentualnie łatwy do nawinięcia inny rdzeń ( co polecicie ) z karkasem w
    ciągłej sprzedaży

  • 2. Data: 2013-02-21 12:57:10
    Temat: Re: co zamiast rdzenia kubkowego f1001 al3900
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello szumek,

    > chciałbym zamienić taki transformatorek impulsowy do wyzwalania tyrystorów
    > na rdzeniu kubkowym F1001 AL3900 100 zwoi /100 zwoi

    Jakiej wielkosci ten kubeł?

    > na jakiś najchętniej fabryczny do kupienia ewentualnie łatwy do
    > nawinięcia inny rdzeń ( co polecicie ) z karkasem

    Musi byc z karkasem? Bo ja zawsze polecam do tego celu toroidy...

    http://feryster.pl/polski/pytania.php?lang=pl

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2013-02-21 13:21:04
    Od: "szumek" <k...@i...pl>

    wymiary rdzenia kubkowego to 26/16
    100 zwoi /100 fi 0,2 chyba
    toroid jeżeli gotowy może być jeżeli do nawijania odpada
    już wole kubka nawinąć w ostateczności

  • 4. Data: 2013-02-21 13:25:37
    Od: "szumek" <k...@i...pl>

    zapomniałem dopisać
    może to nie eleganckie rozwiązanie
    ale testowałem dławiki skompensowane
    i Dps U21L21/3 w miarę poprawnie pracuje w układzie
    zamiast ww.transformatorka

  • 5. Data: 2013-02-21 13:31:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello szumek,

    > zapomniałem dopisać
    > może to nie eleganckie rozwiązanie
    > ale testowałem dławiki skompensowane
    > i Dps U21L21/3 w miarę poprawnie pracuje w układzie
    > zamiast ww.transformatorka

    Jest to rozwiązanie, choć i tutaj zalecałbym uzycie dławików na
    rdzeniach toroidalnych.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2013-02-21 17:01:11
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 21.02.2013 13:21, szumek pisze:
    > wymiary rdzenia kubkowego to 26/16
    > 100 zwoi /100 fi 0,2 chyba
    > toroid je?eli gotowy mo?e by? je?eli do nawijania odpada
    > ju? wole kubka nawin?? w ostateczno?ci

    A dużo tego musisz mieć? 200 zwojów (nie zwoi!) nawinąć na toroidzie to
    jeszcze nie tragedia.

    Jakub Rakus

  • 7. Data: 2013-02-21 22:53:30
    Od: "szumek" <k...@i...pl>

    witam
    no nie wiem 200 zwoi ręcznie przy małym otworku
    już wolę swoje kubki nawijać
    mam jeszcze kilka sztuk zanim się skończą
    pytanie zadałem w nadziei że uda się coś fabrycznego zastosować w rozsądnej
    cenie

  • 8. Data: 2013-02-21 23:14:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello szumek,

> [...]
    > mam jeszcze kilka sztuk zanim się skończą
    > pytanie zadałem w nadziei że uda się coś fabrycznego zastosować w rozsądnej

    Przecież wskazałem Ci, gdzie masz pytać.

    --
    Best regards,
    RoMan