  • 81. Data: 2011-07-03 07:36:33
    Temat: Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-02 20:59, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "Mario" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Naście lat temu napisałem sobie (w Turbo C++) konwerter bitmapy na
    > GERBERa aby grafikę na PCB pod Protelem wstawiać.
    > No i klasa którą wtedy napisałem mi wystarczała, aż do niedawna kiedy
    > użyłem TBitmap (nie wiem, czy to podchodzi pod STL) aby napisać
    > programik łączący n zrzutów z Geoportalu w jedną mapę.

    > Może jakoś inaczej rozumiem stosowanie środowiska do celów komercyjnych,
    > ale według mnie mam prawo używać mojego Buildera 5 Standard do celów
    > komercyjnych.

    Miałem na myśli wersje darmowe. ZTCW to można stosować tylko do celów
    edukacyjnych.

    MD

  • 82. Data: 2011-07-03 07:41:13
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > No to znajdź osobę, której doświadczenie podałem.

    A Ty znajdź stanowisko pracy w którym konieczne są wszystkie te
    umiejętności.

    MD

  • 83. Data: 2011-07-03 07:42:51
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    Użytkownik "Lelek@" <r...@i...iw> napisał w wiadomości

    > Im się wydaje - ża taki jak ja ma im zrobić projekt urządzenia, a oni bedą
    > to powielać i zbijać kokosy nic nie płacąc.
    > ja stoje na stanaowisku, że jak ktoś coś potrafi to powinien wymagać
    > pensji i procentu od sprzedaży tego co zaprojektuje..

    Lelek jesteś kobietą :) powielasz typowy dla kobiet schemat myslenia :) nie
    mając pojęcia o co chodzi dorabiasz swoją kompletnie oderwaną od
    rzeczywostości historyjkę, a potem "jak możesz ??"

    rozbawiony @

  • 84. Data: 2011-07-03 07:47:31
    Temat: Re: [praca] Programi?ci systemów embedded poszukiwani
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    Użytkownik "JanuszR" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Emerytów z assemblerem też?

    podeślij pls kontakt do siebie na armi maupa orange pl

    pozdr

    @

  • 85. Data: 2011-07-03 08:26:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    Sunday, July 3, 2011, 9:41:13 AM, you wrote:

    > A Ty znajdź stanowisko pracy w którym konieczne są wszystkie te
    > umiejętności.

    To są dane osoby, która zajmuje się dokładnie tym, o co pyta Artur.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 86. Data: 2011-07-03 08:59:22
    Od: Zbych <z...@o...pl>

    On 02.07.2011 22:42, Lelek@ wrote:

> [...]
    > ja stoje na stanaowisku, że jak ktoś coś potrafi to powinien wymagać
    > pensji i procentu od sprzedaży tego co zaprojektuje..

    Ale jak projekt okaże się porażką, to dołożysz się, żeby pokryć straty?

  • 87. Data: 2011-07-03 10:03:41
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Jul 2011 12:32:40 +0200, RoMan Mandziejewicz wrote:

    >Ale już napisałem - za fachowcami w tej dziedzinie łowcy głów biegają
    >i fachowcy dostają takie oferty, że nie muszą ofert w usenecie szukać.

    Ale kto mowi o szukaniu - na razie to pracodawca szuka

    >Wrzuć mi na priva jakiś żywy adres do siebie, proszę.

    jfox malpa poczta onet pl

    J.

  • 88. Data: 2011-07-03 10:19:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 02 Jul 2011 18:59:58 +0200, Irek N. wrote:

    >Ale to odszczepieńcy są chyba.

    Alez skad.

    >Ciekawe czy "branża" ma podobny podział jak muzycy/audiofile ;)
    >Tylko wiesz, tam to kabelki a nie szkiełka.

    Zes dolozyl do pieca - na trzy watki :-)

    Audiofil obiektywny i/lub techniczny tez nie lubi jak sie mu zarzuca
    bez racji "ty masz gowniany sprzet, bo kabelki za 10$ a nie za 1000"

    Audiofile nie muzycy, ale wsrod muzykow podzialow pelno - jedni graja
    do kotleta, inni na weselach, inni uprawiaja wielka sztuke w
    filharmonii, a inni dodatkowo trzepia kasiore bo jakos sa uwazani za
    lepszych niz ta ciemna masa w orkietrze za nimi.

    A branza oczywiscie ma podzial - chocby na fotografow i fotografikow.
    A glebsze na studyjnych, reklamowych, prasowych, weselnych .. i nie
    wszyscy sie sprzetem podniecaja, choc oczywiscie go maja :-)
    I nikogo nie dziwi ze obiektyw moze byc drozszy od samochodu

    J.

  • 89. Data: 2011-07-03 10:21:40
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 2 Jul 2011 17:14:58 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

    >Skrośny, że się tak wyrażę.

    A pare mln $ na komputer do tego skrosnego bys mial ?

    No i program by wyszedl dwa razy za wolny, trzy razy za duzy i szesc
    razy za ciezki, a tam kazdy gram sie liczyl :-)

    J.

  • 90. Data: 2011-07-03 10:51:48
    Od: JanuszR <r...@o...pl>

    > Ja sądzę, że każdemu. Sam pomysł zaprojektowania samochodu nic nie daje.
    > Muszą to wykonać za tego "pomysłodawcę" inni ludzie.
    > może nie maja kapitału na własną produkcję ale procent od sprzedaży im
    > sie należy.
    Zgodnie z prawem nie. Prawa autorskie są niezbywalne tj. Jak Jaś napisze
    to nie można powiedzieć, że napisał Krzyś.
    Prawa materialne do dzieła są zbywalne. Jeżeli pracujesz dla firmy X, do
    niej należą prawa materialne. Dlatego między innymi piratów ściga firma
    zatrudniająca twórcę a nie on sam. Na procent możesz liczyć jeżeli masz
    udziały w firmie co jest na zachodzie częstą formą przywiązania
    wartościowego pracownika do firmy.

    JanuszR