  • 51. Data: 2011-07-02 17:00:46
    Temat: Re: [praca] Programiści systemów embedded poszukiwani
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Ja bym najpierw napisał kompilator a potem grzecznie programował w C ;)

    Oj chyba by nie poszło, zasoby Panie lilipucie są :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 52. Data: 2011-07-02 17:05:35
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Ja nie miałem za dużo okazji do wysyłania CV, ale jak starałem się o
    > pracę przy pisaniu serwera w C++ to z wywaliłem nie tylko assemblera i
    > javę ale też OpenGl, czy Qt, właśnie po części dlatego, żeby nie było
    > tak "napakowane" i żeby skupić się na tym co potrzebne do pracy a nie
    > potem na rozmowie kwalifikacyjnej udowadniać, że to wszystko prawda.

    Miałem podobnie zatrudniając ślusarza. Skubany wywalił że ma wyższe
    wykształcenie, przekonany że gdyby to ujawnił, to bym się nie
    zainteresował. Miał rację, nie zainteresował bym się.
    Ciekawszy jest ciąg dalszy. Zatrudniłem, dobry pracownik był, ale
    znalazł ciekawsze zajęcie i odszedł. Jak o tym teraz myślę, trochę mnie
    oszukał. :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 53. Data: 2011-07-02 17:14:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Irek N. napisał:

    > Oj chyba by nie poszło, zasoby Panie lilipucie są :(

    Skrośny, że się tak wyrażę.

    --
    Jarek

  • 54. Data: 2011-07-02 17:19:49
    Temat: Re: [praca] Programi?ci systemów embedded poszukiwani
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    > Mała uwaga. Jak już piesz embedded to okreś choć co przez to rozumiesz.
    > Miałem rok temu dyskusję z kolesiem który "pisze systemy embedded". Po
    > kilku minutach okazało się że pisze jakies aplikacjie okienkowo-bazodanowe
    > w Qt na Linuxa. Zapytałem - to gdzie to embbedded? "No, bo to nie na
    > pecety tylko takie mala komputerki na Atomie!".

    obecnie jest kilka projektów, od małych urządzen do zbierania i przesyłania
    danych w specyficznych srodowiskach, MSP430 do sporych systemów na
    Texasowych wielordzeniowych DSP C6000. szukamy osób o różnym poziomie
    zaawansowania, niekoniecznie z wielkim doswiadczeniem.

    pozdr

    @

  • 55. Data: 2011-07-02 17:22:53
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Skrośny, że się tak wyrażę.

    Oj nie, nie kompilator, wynikowy Panie, wynikowy. Może nieprecyzyjnie
    napisałem. Swoją drogą ciekawe, jak rozbudowane oprogramowanie w nim siedzi.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 56. Data: 2011-07-02 17:25:10
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 02.07.2011 19:00, Irek N. pisze:

    > Oj chyba by nie poszło, zasoby Panie lilipucie są :(
    Na 128B ram i 2kB flash zdarzyło mi się C++ używać - automaty skończone
    kodowałem.

    C to przecież taki trochę przenośny assembler, więc narzutu za dużo nie ma.

    Michoo

  • 57. Data: 2011-07-02 17:28:38
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    Użytkownik "identifikator: 20110701" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:iun7ns$56s$1@news.onet.pl...
    > ja, ja, ja, ja też bym chciał!

    podeslij kontakt do siebie na armi maupa orange pl :)

> [...]
    > przepraszam nie mogłem się powtrzymać... swoją drogą ciekawy post... ja
    > sobie tak uważnie obserwuję nasz lokalny rynek pracy (Europejski) i widzę,
    > że tu nie ma możliwości zatrudnienia elektronika na legalnych zasadach i
    > przy jawnych wyborach, rządzą kumple i kolesie... na dowód wystarczy
    > regularnie czytać pl.praca.oferowana... kiedyś jedyne ogłoszenia dla
    > elektroników jakie się pojawiały pojawiały się na interii... niestety po
    > reformie Tuska i tu się skończyło... obecnie nie ma nigdzie ofert pracy
    > dla elektroników... a wystarczy porównać z informatykami...

    ale nie elektroników szukamy, programistów. lutowania wiele nie ma, ale są
    fajne płytki z fajnymi układzikami ;)

    > do czego zmierzam, skąd pomysł, żeby ominąć system skumplowania

    kumple mi się skończyli, a potrzeba nadal jest :)

    @

  • 58. Data: 2011-07-02 17:41:15
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    Irek N. wrote:
    (ciap)
    > Inna ciekawostka jest taka, że oferenci po przykładowo 178h kursu
    > obsługi maszyny CNC nie potrafią zupełnie nic!
    (ciap)

    Bo prawdziwe pieniądze robią (wysysają) firmy organizujące takie kursy ;-)

    --
    Włodek

  • 59. Data: 2011-07-02 17:55:29
    Od: "neuron" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości
    > Skrośny, że się tak wyrażę.

    >Oj nie, nie kompilator, wynikowy Panie, wynikowy. Może nieprecyzyjnie
    >napisałem. Swoją drogą ciekawe, jak rozbudowane oprogramowanie w nim
    >siedzi.

    Obawaim ze nie do konca Panowie wiecie o czym mowicie
    http://www.doneyles.com/LM/Tales.html

    Oprogramowanie jest na 4 zdjeciu ;)))
    Zwroccie prosze uwage na "osiagi" a nie tylko zasoby - toto jest system
    tealtime emmbedded jakbysmy to dzis nazwali ;))))))

    Pominmy fakt ze nie bylo pod reka pcta i soft pisalo sie na kartce .....

    wojtek
    www.neuron.com.pl
    CMMS Maszyna
    Golem OEE
    Hall2007

  • 60. Data: 2011-07-02 17:57:18
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Irek N. napisał:

    > Oj nie, nie kompilator, wynikowy Panie, wynikowy. Może nieprecyzyjnie
    > napisałem.

    Czyli że jak, chodzi o to, że za mało zasobów na kod wynikowy?
    No to napisać lepszy kompilator, taki co tworzy mniejszy kod wynikowy.

    > Swoją drogą ciekawe, jak rozbudowane oprogramowanie w nim siedzi.

    74kB, to mnóstwo kodu. Taki program może wiele policzyć.

    --
    Jarek