  • 21. Data: 2013-04-27 11:52:18
    Temat: Re: [pr] Nowa tania marka Orange - nju.mobile.
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-25 13:11:48 +0000, Skylla <s...@n...op.pl> said:

    > Dlaczego Orange nie może dać takich warunków wszystkim swoim pre-paidowcom?
    > http://www.njumobile.pl/oferta/nju-na-karte

    Ależ właśnie dał.
    Tym, którzy chcą płacić między 9 a 29 zł miesięcznie plus 2 zł
    dziennie, plus 7 zł tygodniowo, plus 7 zł miesiecznie plus 100 zł
    rocznie i mieć jeden gigabajt transferu w cenie 200 zł.

    Przecież to prosta i bez żadnych gwiazdek (jak zapowiadano) oferta.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2013-04-27 13:36:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Apr 2013 19:25:15 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > Bez reklam nie byłoby Heyah. I naliczania sekundowego.

    A co szkodzilo wprowadzic sekundowe naliczanie w taktaku ?

    I cala reklame ograniczyc do 1 sms na klienta ...

    J.

  • 23. Data: 2013-04-27 14:40:04
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    W dniu 2013-04-27 11:52, Bydlę pisze:

> [...]
    > jeden gigabajt transferu w cenie 200 zł.
    >
    > Przecież to prosta i bez żadnych gwiazdek (jak zapowiadano) oferta.
    Ładnie to dodałeś - tak po dziennikarsku - efektownie acz nieprawdziwie.
    Maksymalnie z tego dodawania wyjdzie bowiem ok 60zł a nie 200.
    A jeśli ktoś mało używa to ma 19gr za min i 9gr za sms do wszystkich z
    półroczną ważnością konta. O ile wiem, to tyle nie ma w prepaidzie
    Orange - jest drożej.

  • 24. Data: 2013-04-27 15:04:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2013 14:40:04 +0200, Skylla napisał(a):
    > Ładnie to dodałeś - tak po dziennikarsku - efektownie acz nieprawdziwie.
    > Maksymalnie z tego dodawania wyjdzie bowiem ok 60zł a nie 200.

    Maksymalnie to moze wyjsc dowolnie duzo, jak sie usluga skonczy, a
    ktos zapomni przedluzyc. Albo nie poczeka "do 24h" na wlaczenie. Albo
    przesadzi z internetem.
    No dobra - nie wiecej niz ma na koncie, a nie ma powodow miec duzo.
    Tak czy inaczej - wychodzi ok 70zl/mc dla wiecej dzwoniacych, co jest
    taka sobie oferta.

    > A jeśli ktoś mało używa to ma 19gr za min i 9gr za sms do wszystkich z
    > półroczną ważnością konta. O ile wiem, to tyle nie ma w prepaidzie
    > Orange - jest drożej.

    to owszem, moze zainteresowac.

    J.

  • 25. Data: 2013-04-27 17:10:08
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 27 Apr 2013 13:36:30 +0200, J.F. napisał(a):

    > A co szkodzilo wprowadzic sekundowe naliczanie w taktaku ?
    >
    > I cala reklame ograniczyc do 1 sms na klienta ...

    A skąd mam to wiedzieć? Prezesa PTC pytaj.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 26. Data: 2013-04-27 18:01:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2013 17:10:08 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):

    > A skąd mam to wiedzieć? Prezesa PTC pytaj.

    Chetnie bym spytal, ale nie znam.
    no i pytanie czy prawde powie :-)

    Ale ciebie moge spytac, dlaczegoz to uwazasz ze bez Heyah nie byloby
    obnizek :-)

    A swoja droga to jestem ciekaw na ile by wystarczylo w tamtych czasach
    zrobic taryfe "Heyah", opisac na stronie www, i moze jeszcze rozeslac
    informacje sms do wszystkich klientow Ery.
    I cos mi sie wydaje ze w zupelnosci by wystarczylo :-)

    J.

  • 27. Data: 2013-04-27 18:10:03
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Sat, 27 Apr 2013 18:01:21 +0200, J.F. napisał(a):

    > Chetnie bym spytal, ale nie znam.
    > no i pytanie czy prawde powie :-)
    >
    > Ale ciebie moge spytac, dlaczegoz to uwazasz ze bez Heyah nie byloby
    > obnizek :-)

    To powiedz jaka taryfa dosyć jakiego operatora mocno obniżyła ceny
    połączeń. Niewiele przed pojawieniem się Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
    szukania w necie.

> [...]
    > informacje sms do wszystkich klientow Ery.
    > I cos mi sie wydaje ze w zupelnosci by wystarczylo :-)

    Masz rację, wydaje Ci się. Podaj odpowiedź na pytanie powyżej, a będziesz
    miał odpowiedź.

  • 28. Data: 2013-04-27 20:10:13
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-04-22 22:59, Grzexs pisze:
    > gazeta.pl donosi:
    >
    > <cite>
    >
    > Nowa tania marka Orange - nju.mobile. "Play może czuć się zagrożony"

    A w taryfach pre-paid Orange wprowadził nową ofertę: Orange SMART -
    <http://www.orange.pl/smart>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 29. Data: 2013-04-27 21:02:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 27 Apr 2013 18:10:03 +0200, ALEX Alpha MR napisał(a):
    > To powiedz jaka taryfa dosyć jakiego operatora mocno obniżyła ceny
    > połączeń. Niewiele przed pojawieniem się Heyah na rynku. Odpowiedz BEZ
    > szukania w necie.

    Idea. Ale to tylko dlatego odpowiem ze kiedys wyszukalem i mi to
    utkwilo.

    > Masz rację, wydaje Ci się. Podaj odpowiedź na pytanie powyżej, a będziesz
    > miał odpowiedź.

    A to mial byc kontrprzyklad ? To niezbyt udany, tak jak i tamta
    obnizka - bardziej na papierze.
    Ale ja przeciez nie o tym - tylko ze Heyah nie przyszla z zewnatrz,
    ot, "dobra wola" operatora. Nie widze powodow dla ktorych nie moglaby
    byc zastosowana w zwyklych taryfach.

    Nawiasem mowiac to wlasnie dlatego ze to byla osobna marka, to rynek
    obserwowal ten eksperyment z cierpliwoscia i wcale sie nie spieszyl z
    obnizkami. O ile dobrze pamietam to w prepaid trwalo to pol roku i
    kosztowalo konkurecje cos pol miliona klientow, a abonenci musieli
    poczekac rok ..

    J.

  • 30. Data: 2013-04-27 22:46:30
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 27 Apr 2013 21:02:52 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Idea.

    Nie powiedziałbym, Idea w tamtych czasach była traktowana źle, raczej
    kojarzyła się z ludźmi którzy nie mają za bardzo pieniędzy, byli
    cenowo najtańsi ale jakość pozostawiała wiele do życzenia, do tego
    abonementy na dziadka kombatanta itd. Tak się kojarzyła ale to nie
    znaczy że pierwsza ceny obniżyła i była najtańsza.
    Heyah to na tamte czasy była rewolucja, sekundowe naliczenie to raz a
    dwa to obniżenie stawki poniżej złotówki do innych sieci 0,98 gr potem
    0,80gr no i trzecia kwestia że robili akcje uświadamiające i w różnych
    miastach można było przyjść i ściągnąć za darmo simlocka z telefonu co
    by można było korzystać z ich usług (W O do tej pory są simlocki i po
    abo można ściągnąć za opłatą).
    Poza tym pamiętam bo zajmowałem się wtedy handlem w gsm że ludzie bili
    się o startery heyah w hurtowni bo praktycznie schodziły bardzo
    szybko, jak się udało wyrwać ze 20 to ludzie wykupowali to nie w cenie
    20pln ale 30 czy 40 bez zająknięcia, i to w ciągu dwóch trzech godzin,
    także co by nie mówić o heyah ich wejście było bardzo dobrze
    przygotowane i to była naprawdę rewolucja.