  • 1. Data: 2013-04-22 18:32:59
    Temat: Oszuści Play i Plus
    Od: Szczęście I Dobrobyt <a...@i...invalid>

    Krótko ;) i na temat: chciałem kupić internet na kartę, zamówiłem online
    w Play. Miała być umowa z modemem na 12 miesięcy za 59,90. Kurier
    przywiózł umowę na 24 miesiące, nie podpisałem. Uderzyłem do Plusa na
    LTE bez modemu na czas nieokreślony, pani kurier daje mi do podpisu
    umowę na 12 miesięcy. Kurwa, co jest do chuja wacława? To teraz norma
    wyjebać klienta, zakładając że nie czyta umowy? Oczywiście BOK-i
    operatorów udają, że zaszła pomyłka i wyślą poprawioną umowę. Jak można
    się domyśleć, żadnej skorygowanej umowy nie otrzymałem.
    --
    Dobrze nam

  • 2. Data: 2013-04-22 19:58:49
    Temat: Re: Oszuści Play i Plus
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 22.04.2013 18:32, Szczęście I Dobrobyt pisze:
> [...]
    > operatorów udają, że zaszła pomyłka i wyślą poprawioną umowę. Jak można
    > się domyśleć, żadnej skorygowanej umowy nie otrzymałem.
    nie chciałbym Cię urazić, ale czy przemyślałeś ofertę? W dobie aero2 i
    free na kartę musisz mieć wielkie parcie żeby korzystać z Play/plus!
    Może stwierdzili że jak już ktoś się przypałętał do nich po internet, to
    musi być tak nie obeznany albo zdeterminowany, że każdy papier podpisze!

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-04-22 22:22:50
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-22 18:32:59 +0200, Szczęście I Dobrobyt <a...@i...invalid> said:

    > Kurwa, co jest do chuja wacława? To teraz norma wyjebać klienta,
    > zakładając że nie czyta umowy?

    TERAZ?!
    Debile nigdy nie czytają regulaminów, umów itd. dlatego proszą się o
    to, by ich - jak to poetycko ująłeś - wyjebać.

    --
    Bydlę

  • 4. Data: 2013-04-23 08:32:00
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > nie chciałbym Cię urazić, ale czy przemyślałeś ofertę?

    Nie chcialbym cie... Eee, mam to gdzies. Nie przemyslales swojej
    wypowiedzi.

    > W dobie aero2

    512 Kb/s.

    > i free na kartę

    Troche kiepsko chodzi sie z zewnetrzna antena. Tym bardziej ze, po
    wysciubieniu nosa za miasto, trzeba by juz miec spora antene.

  • 5. Data: 2013-04-23 18:15:07
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > TERAZ?!
    > Debile nigdy nie czytają regulaminów, umów itd. dlatego proszą się o to,
    > by ich - jak to poetycko ująłeś - wyjebać.

    O czym Ty p....sz ?!

    Przecież było o tym, że uzgodnili telefonicznie treść umowy. Podłożenie
    innej do podpisania jest zwykłym oszustwem.

  • 6. Data: 2013-04-23 20:02:35
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    John Kołalsky wrote:
    > Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > O czym Ty p....sz ?!
    >
    > Przecież było o tym, że uzgodnili telefonicznie treść umowy.
    > Podłożenie innej do podpisania jest zwykłym oszustwem.

    standardowa technika negocjacyjna, przyszło z zachodu
    w naszej kulturze to nazywa się oszustwem tam niestety nie

    jeffrey

  • 7. Data: 2013-04-23 20:39:39
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 22 Apr 2013 18:32:59 +0200, Szczęście I Dobrobyt
    <a...@i...invalid> wrote:

> [...]
    >operatorów udają, że zaszła pomyłka i wyślą poprawioną umowę. Jak można
    >się domyśleć, żadnej skorygowanej umowy nie otrzymałem.

    Oszuści to może i są ale bardziej w tym co mówią. Play intenret 4g z
    ograniczeniem do 1 Mb/s i Solorzowe LTE do 150 Mb/s tyle że żeby
    osiągnąć taką prędkość to trzeba by być podłączonym jako jedyny
    użytkownik do nadajnika. Ale tak to jest , reklama w tv prawdę ci
    powie:)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2013-04-23 20:55:25
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-04-23 20:02:35 +0200, "Jeffrey"
    <s...@w...onet.pl> said:

    > standardowa technika negocjacyjna, przyszło z zachodu
    > w naszej kulturze to nazywa się oszustwem tam niestety nie

    Ale nadal nie zmienia to niczego.
    (powtórzenie)
    Idioci nie czytają umów.
    Debile sądzą, że jeśli im pan konsultant przez telefon coś powiedział,
    to nie muszą już czytać dostarczonej im umowy, którą mają podpisać...

    Zresztą, gdyby niejaki Kołalsky PRZECZYTAŁ treść wątku, to zauważyłby
    (nie upieram się, że by zrozumiał).

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2013-04-23 22:02:15
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Ale nadal nie zmienia to niczego.
    > (powtórzenie)
    > Idioci nie czytają umów.

    No i właśnie taki jeden z BCC przyznał się, że nie czyta tych umów.

    > Debile sądzą, że jeśli im pan konsultant przez telefon coś powiedział, to
    > nie muszą już czytać dostarczonej im umowy, którą mają podpisać...

    Tak dokładnie jest, że NIE MUSZĄ bo po to ją uzgadniali. Pisałem, podłożenie
    innej umowy jest zwykłym oszustwem.

    > Zresztą, gdyby niejaki Kołalsky PRZECZYTAŁ treść wątku, to zauważyłby (nie
    > upieram się, że by zrozumiał).

    Uważasz, że Ty jeden wątek przeczytałeś a inni tylko stali obok ?