  • 11. Data: 2016-12-25 20:46:04
    Temat: Re: poziom wiedzy po gimnazjum zapewne
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > a no tak ;) miałem na myśli
    >
    > "niezalogowany wędrowcze za karę będzie ci nap. po oczach białe tło"

    "Nowe, lepsze, piękniejsze", i pewnie wbrew wszystkim userom. Jak zwykle.

    Elektroda miała duży potencjał. Gdyby moderatorzy i admini byli normalni,
    to ten potencjał byłby wykorzystany.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 12. Data: 2016-12-25 20:47:26
    Temat: Re: [OT] poziom wiedzy po gimnazjum zapewne
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl> wrote:

    > cóż, tak działa wolna europa...
    > pisałem o tym już dawno temu...
    > pisałem też o przyszłości "tego elitarnego portalu"...
    > sami nie wiecie co tracicie banując mnie w imię wolności europejskiej...

    http://plochocki.eu/index.php?go=przechodze

    To.

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 13. Data: 2016-12-25 20:53:12
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    no nieźle, to chyba grant ci się rzeczywiście należy...

  • 14. Data: 2016-12-25 22:38:02
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > http://plochocki.eu/index.php?go=przechodze
    >
    > To.

    Racja. To już moja znajoma, nie biorąca leków schizofreniczka, jest
    normalniejsza.

    --
    ...Ja biorę na siebie schody, znajdę je skubane i skopię im poręcz
    tak, że nie będą wiedziały, którędy na górę. (C) Osioł ze Shreka.

  • 15. Data: 2016-12-25 22:41:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Sunday, December 25, 2016, 8:47:26 PM, you wrote:

    > http://plochocki.eu/index.php?go=przechodze

    Fascynujące. Szkoda, że nie mogę pomóc - nie jestem psychiatrą. Ale
    cuchnie mi to schizofrenią :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2016-12-25 23:51:18
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    amen, módlmy się do allacha tuska dalej...

  • 17. Data: 2016-12-26 00:00:24
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    ale ale, powiem więcej

    zapraszam na mój najnowszy projekt: http://dupostrzelcommowimynie.eu/

  • 18. Data: 2016-12-26 00:04:58
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    wiadomości news:1581505796.20161225224144@pik-net.pl.invalid...

    > Fascynujące. Szkoda, że nie mogę pomóc - nie jestem psychiatrą. Ale
    > cuchnie mi to schizofrenią :(

    Łagodnie powiedziane. Nawet moja znajoma schizofreniczka, wśród swoich
    odpałów (nie bierze, a przynajmniej do niedawna nie brała leków), tak się
    nie zachowuje. Ale, jak już wspominałem, w Siedlcach są dwa psychiatryki,
    jeden przy gen. Józefa Bema 22, drugi, to oddział Szpitala Miejskiego przy
    Starowiejskiej 15. Daleko nie ma. Zapytanie do Gugla "szpital psychiatryczny
    siedlce". (nie pomylić z dzielnicą Gdańska - Siedlce)

  • 19. Data: 2016-12-26 01:01:52
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    przepraszam, że się wtrącam, ale muszę to wiedzieć!!!
    jak czytacie to macie wielokrotne erekcje w platformie europejskiej?

  • 20. Data: 2016-12-26 01:34:33
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2016-12-25 o 20:47, Adam Wysocki pisze:

    > http://plochocki.eu/index.php?go=przechodze
    >
    > To.

    srogie zioło, milordzie :D

    a.