  • 1. Data: 2011-09-30 09:20:52
    Temat: [pozdr] DC, Toruńska
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Dziś o 8:40 na Toruńskiej w stronę Zachodniego czarny samochód, niestety
    nie wiem jaki dokładnie bo naklejka mignęła mi w ostatniej chwili.

    --
    Siena 1.6 HL & GSX 750F
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 2. Data: 2011-09-30 09:39:24
    Temat: Re: [pozdr] DC, Toruńska
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 30 Sep 2011 07:20:52 +0000 osobnik zwany Adam Wysocki
    wystukał:

    > Dziś o 8:40 na Toruńskiej w stronę Zachodniego czarny samochód, niestety
    > nie wiem jaki dokładnie bo naklejka mignęła mi w ostatniej chwili.

    jak z anteną od CB na kufrze to mogłem być ja :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2011-09-30 16:18:15
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > jak z anteną od CB na kufrze to mogłem być ja :)

    A często tamtędy jeździsz? Ja, odkąd zamknęli Dźwigową, codziennie mniej
    więcej w tych godzinach przeciskam się przez korek czarnym GSXF :)

    --
    Siena 1.6 HL & GSX 750F
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 4. Data: 2011-09-30 16:51:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 30 Sep 2011 14:18:15 +0000 osobnik zwany Adam Wysocki
    wystukał:

    > A często tamtędy jeździsz? Ja, odkąd zamknęli Dźwigową, codziennie mniej
    > więcej w tych godzinach przeciskam się przez korek czarnym GSXF :)

    praktycznie codziennie bo po odstawieniu młodego do szkoły latam
    Wysockiego <-> Żwirki