  • 1. Data: 2011-09-30 10:52:05
    Temat: Przeróbka dowolnego samochodu na VAN
    Od: "Marek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam

    Czy można (i w jaki sposób to zrobić) przerobić dowolny samochód
    NIEWYSTĘPUJĄCY w wersji VAN na wersję VAN czyli z dwoma siedzeniami z przodu i
    paką z tyłu. Chodzi o auta np. Ford Puma, Alfa 156.

  • 2. Data: 2011-09-30 11:24:40
    Temat: Re: Przeróbka dowolnego samochodu na VAN
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 30 Sep 2011 08:52:05 +0000 (UTC), Marek napisał(a):

    > Czy można (i w jaki sposób to zrobić) przerobić dowolny samochód
    > NIEWYSTĘPUJĄCY w wersji VAN na wersję VAN czyli z dwoma siedzeniami z przodu i
    > paką z tyłu. Chodzi o auta np. Ford Puma, Alfa 156.

    Proste. Bierzesz dużą flexę i gruby flamaster. Flamastrem rysujesz linię i
    jedziesz flexą. Jak się uwiniesz, to 20 minut roboty.
    Polecam któryś odcinek Top Gear, tam przerobili tak Renault Espace.
    http://fliiby.com/file/50136/x4lmksfp3w.html

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2011-09-30 12:02:15
    Od: "Mikolaj Jopczynski, Tychy Online" <m...@g...com>

    W dniu 2011-09-30 10:52, Marek pisze:
> [...]
    > NIEWYSTĘPUJĄCY w wersji VAN na wersję VAN czyli z dwoma siedzeniami z przodu i
    > paką z tyłu. Chodzi o auta np. Ford Puma, Alfa 156.

    Ja mam za soba przerobke una 1.4 fajer (5d) i escorta combi na ciezarowki.

    W przypadku fiaciora udalo mi sie dostac kratke, ale niestety byla do
    wersji 3d, wiec troche katownikow, szlifierki, wiertary - dniowka i voila.

    W przypadku escorta nie bylem w stanie w rozsadnych piniondzach znalezc,
    wiec kupilem 2 plyty osb, wyzynarke i dawaj.

    W kazdym z przypadkow kluczowym i bardzo pomocnym okazal sie punkt
    mocowania siedzen do samochodu - zarowno w essim i fiaciorze tam jest
    oparte i zamocowane mocowanie kratki (gora do uchwytow nad drzwiami).

    W essim mam plaska totalnie podloge, bo dziure z kanapy wypelnilem
    wlasnie podloga z osb oparta o pionowa przegrode grodziowa.

    Teraz tak - niektore stacje obslugi moga krecic nosem, ze przegroda jest
    z osb - dowiedz sie wczesniej czy beda krecic, jak tak - szukaj innej
    stacji - przejdzie ;)

    Co potrzebujesz formalnie:
    - zaswiadczenie oraz fv z warsztatu, ktory ma odpowiednie uprawnienia do
    zmiany "homologacji" pojazdu z osobowki na ciezarowke (zazwyczaj cos
    takiego kosztuje ~100 plnow)
    - wyprowasz z tylu wszystko, lacznie z pasami i ich mocowaniami
    - jedziesz na stacje, calosc okolo (oidp) 100-150 zl (dobrze zebys
    zalatwil sobie od razu nowe badania techniczne) - dostajesz pare kartek,
    ktore mowia o tym, ze masz ciezarowke (nie daj sobie wcisnac wazenia
    auta - nie jest to potrzebne)
    - z caloscia jedziesz na WK (ja to zalatwialem przed zarejestrowaniem
    furacza) i .... dostajesz adnotacje w DR albo (jak w moim przypadku)
    nowiutki DR z VAT-1, hakiem i gazem ;) czyli bajeczka ;)

    Tyle ;)
    Ufff

    M.

  • 4. Data: 2011-09-30 19:19:55
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-09-30 11:24, Waldek Godel pisze:
    > Polecam któryś odcinek Top Gear

    Naprawdę jesteś głupi jak siano.
    Słów brak.
    P.

  • 5. Data: 2011-09-30 20:46:42
    Od: PH <p...@...ustach.pl>

    W dniu 2011-09-30 19:19, Pan Piskorz pisze:

    > Naprawdę jesteś głupi jak siano.
    > Słów brak.
    > P.

    Nie obrażaj siana proszę.

  • 6. Data: 2011-10-06 16:59:53

    Fri, 30 Sep 2011 08:52:05 +0000 (UTC), w <j63vvl$234$1@inews.gazeta.pl>,
    "Marek" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > Alfa 156.

    Z Alfą chyba możesz sobie darować, chyba że wytniesz wzmocnienie za tylnymi
    fotelami :).