  • 61. Data: 2012-04-12 16:18:52
    Temat: Re: pozbycie się złomu z parkingu
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    news:jm6j3k$3gn$1@inews.gazeta.pl...

    > Toż to kompletnie bez sensu.

    A jaki sens ma trzymanie samochodu w stanie agonalnym, którym się nie jeździ
    bo i do jazdy się za bardzo nie nadaje, za który w dodatku trzeba płacić OC?

    W czasie wykańczania trzymać materiały pod
    > blokiem i za każdym razem nosić do mieszkania, zamiast trzymać w (i tak
    > zagraconym w czasie wykańczania) mieszkaniu. Po wykończeniu co tam
    > trzymać - ciuchy na zimę, rowery? I było ich aż paru na jednym osiedlu?

    Mnie pytasz? Nie robiłem im rewizji. ;-)
    Znajomi mi pokazywali. Nie wiem ilu dokładnie było, widziałem dwa takie
    "kwiatki", gdzieś za blokami był podobno jeszcze jeden.

    Podejrzewam, że kupili złomki za parę groszy, bo w rachunku ekonomicznym im
    wyszło, że będzie taniej mieć małego dostawczaka przy przeprowadzce i
    remoncie, niż płacić taksówkarzom czy wypożyczalni. Potem wynosili do nich
    graty: "bo się później wywiezie" i tak to trwało, dopóki ktoś ich nie
    pogonił.

  • 62. Data: 2012-04-12 16:27:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Bo "totalnie zgnity" nie wystarczy - powinien rozpaść się
    > samoistnie na elementy nie wystające znad trawy.
    "Totalnie zgnity" to dla mnie takie histeryczne wskazanie rdzy na
    karoserii (bo zakładam, że nikt się pod auto nie czołgał, żeby zobaczyć
    choćby podłużnice). Trudno na tej podstawie ocenić, czy samochód "trzyma
    się kupy" i jest zdolny do jazdy. W każdym razie na pewno nie jest do
    tego upoważniony zazdrosny sąsiad :->
    Maciek

  • 63. Data: 2012-04-12 16:34:24
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-04-11 22:07, Jackare pisze:

    > Ja to wam powiem coś jeszcze straszniejszego. Ludzie nie mają gdzie
    > mieszkać a moje auto stoi w murowanym lokalu o powierzchni c.a. 25 m.kw
    > wyposażonym w instalację elektryczną i wentylacyjną.
    > W drugim takim samym lokalu stoi tylko mój skuter, a ludzie nie mają
    > gdzie mieszkać i gdzie trzymać aut a tu cały garaż zajęty tylko
    > skuterem. I co ?

    Ale ten lokal jest Twoja wlasnoscia, czy dobrem wspolnym wielu (m.in.
    tych, co nie maja gdzie mieszkac?)

    Bo chociaz kazdy ma prawo zostawic samochod na parkingu, to jednak
    odrobina kultury i szacunku dla innych wymagalaby, zeby zostawic go tam,
    gdzie bedzie najmniej zawadzal tym, ktorzy jednak "uzywaja samochodu
    czesciej".

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 64. Data: 2012-04-12 19:00:19
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl>

    > Wg Ciebie to złom, właściciel ma inne zdanie.

    W takim razie ma coś z głową bo to jest złom.

    > Z ważnym OC?

    A w jakim celu te OC ?

  • 65. Data: 2012-04-12 21:45:00
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    chochlik_drukarski wrote:

    > A w jakim celu te OC ?

    Dla żartu przecież.

    PS
    Znowu kolejny co stawia spację przed znakiem zapytania.
    Tak uczą w szkołach teraz czy to jakiś odłam nowej ortografii?

  • 66. Data: 2012-04-13 01:47:06
    Temat: Re: Odp: pozbycie się złomu z parkingu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 11 Apr 2012 22:59:55 +0200, Cavallino napisał(a):
    > Jak właściciel złomu ma inne wrażenia co do tego, co posiada, niech zrobi
    > badania techniczne wraka.
    > Coś co ich nie przechodzi, a naprawa nie jest opłacalna, samochodem JUŻ nie
    > jest.

    Jak to bylo - trzyletnie renault to zlom ?
    bo doszedles do wniosku ze naprawy nie sa oplacalne, tylko zamiast odwiezc
    na szrot, oszukales naiwnego nabywce ? ;-)

    J.

  • 67. Data: 2012-04-13 08:15:53
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odrobina kultury i szacunku dla innych wymagalaby, zeby zostawic go tam,
    > gdzie bedzie najmniej zawadzal tym, ktorzy jednak "uzywaja samochodu

    dlaczego darzyć szacunkiem innych za to że używają samochodu częściej? Bo są
    bardziej leniwi? W jaki sposób mają większe prawa do parkingu od tych co
    używają samochodu rzadziej? Bo wymyślili że go bardziej potrzebują? To są
    wszystko subiektywne odczucia każdej ze stron. Ja po prostu uważam że mają
    równe prawa, a w sytuacji gdy ilośc miejsc jest ograniczona decyduje zasada
    kto pierwszy ten lepszy. Normalnym jest że gdy ktoś się tym wrakiem ruszy to
    inny mu to miejsce zajmie i tez nie ma co o to rościć pretensji.

  • 68. Data: 2012-04-13 08:58:41
    Temat: Odp: Odp: pozbycie się złomu z parkingu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak to bylo - trzyletnie renault to zlom ?

    A którą z powyższych przesłanek spełnia?

    > bo doszedles do wniosku ze naprawy nie sa oplacalne, tylko zamiast odwiezc
    > na szrot, oszukales naiwnego nabywce ? ;-)

    Jak sprzedawałem nic mu nie dolegało, z wyjątkiem paskudnego pochodzenia.
    Co oczywiście spowodowało, że między sprzedawaniem a dostarczeniem nabywcy
    znowu się popsuło. ;-)

  • 69. Data: 2012-04-13 10:34:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości

> [...]
    >lepszy. Normalnym jest że gdy ktoś się tym wrakiem ruszy to inny mu
    >to miejsce zajmie i tez nie ma co o to rościć pretensji.

    Venio jednak dobrze pisze ze jak juz nie masz pomyslu co z samochodem
    zrobic, to kultura nakazuje przestawic go tam gdzie bedzie innym
    najmniej przeszkadzal. Z wlasnej nieprzymuszonej woli, bez zaslaniania
    sie paragrafami.

    J.

  • 70. Data: 2012-04-13 12:16:54
    Od: The_EaGle <g...@d...pl>

    W dniu 2012-04-11 20:52, chochlik_drukarski pisze:
    > Użytkownik "cef"<c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > "Pojazd pozostawiony bez tablic rejestracyjnych lub pojazd, którego stan
    > wskazuje na to, że nie jest używany, może zostać usunięty z drogi przez
    > straż gminną lub Policję na koszt właściciela lub posiadacza."
    >
    > Nie ma przeglądu, wygląda jak kupa złomu - nie używany

    Skoro SM ustaliła właściciela tzn że ma tablice rejestracyjne a więc
    powyższy punkt nie ma zastosowania.

    Rozumiem że złomy powinny znajdować się na szrocie ale poszanowanie
    własności to wyższa wartość nawet jak wg Ciebie to jest złom. Być może
    właściciel ma do tego auta sentyment a może będzie chciał go
    restaurować, może na razie nie ma na to środków itd. Generalnie Polska
    to nie Szwajcaria (na szczęście) i jeszcze tak durnych przepisów jak tam
    nie mamy żeby nie można było myć samochodu przed domem a brudny
    zaparkowany samochód może być odholowany ;)

    Rafał