    From: "Jackare" <1...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: pozbycie się złomu z parkingu
    Date: Fri, 13 Apr 2012 08:15:53 +0200

    Użytkownik <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:4f86e7f2$1@news.home.net.pl...

    > Bo chociaz kazdy ma prawo zostawic samochod na parkingu, to jednak
    > odrobina kultury i szacunku dla innych wymagalaby, zeby zostawic go tam,
    > gdzie bedzie najmniej zawadzal tym, ktorzy jednak "uzywaja samochodu
    > czesciej".

    dlaczego darzyć szacunkiem innych za to że używają samochodu częściej? Bo są
    bardziej leniwi? W jaki sposób mają większe prawa do parkingu od tych co
    używają samochodu rzadziej? Bo wymyślili że go bardziej potrzebują? To są
    wszystko subiektywne odczucia każdej ze stron. Ja po prostu uważam że mają
    równe prawa, a w sytuacji gdy ilośc miejsc jest ograniczona decyduje zasada
    kto pierwszy ten lepszy. Normalnym jest że gdy ktoś się tym wrakiem ruszy to
    inny mu to miejsce zajmie i tez nie ma co o to rościć pretensji.