  • 11. Data: 2017-03-11 19:50:47
    Temat: Re: potrącenie na pasach
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2017-03-10 o 20:57, ToMasz pisze:

    > 100% wypadków na przejściach dla pieszych, wynika z tego że pieszy nie
    > patrzy czy jest wolne

    O fuck...

  • 12. Data: 2017-03-11 22:16:18
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2017-03-11 o 19:50, PlaMa pisze:

    > O fuck...

    Nie wiem ile miał lat pieszy z tego zdarzenia, ale ja do tej pory
    pamiętam jak ponad 30 lat temu wpajano mi w przedszkolu: popatrzeć w
    lewo, w prawo, potem znowu w lewo, a ruch wtedy był nieporównywalnie
    mniejszy. Nie wiem jakim trzeba być głąbem by iść jak jakiś koń z
    klapkami na oczach.

  • 13. Data: 2017-03-11 22:56:26
    Temat: Re: potrącenie na pasach. art. 14.
    Od: "Poliwa" <l...@p...pl>

    Użytkownik "spider" <"spajder78[wytnij]"@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > potem znowu w lewo, a ruch wtedy był nieporównywalnie mniejszy. Nie wiem
    > jakim trzeba być głąbem by iść jak jakiś koń z klapkami na oczach.

    Teraz debilni dziennikarze wpajają pieszym,
    że kierowcy zatrzymują się przed przejściami.
    Oczywiście ani slowa nie wspomną co pisze w PoRD,
    że Art. 14. Zabrania się:
    1) wchodzenia na jezdnię:
    a) bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla
    pieszych,

  • 14. Data: 2017-03-12 08:24:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.03.2017 o 22:56, Poliwa pisze:

> [...]
    > że Art. 14. Zabrania się:
    > 1) wchodzenia na jezdnię:
    > a) bezpośrednio przed jadący pojazd, w tym również na przejściu dla

    Taa - bezpośrednio wszedł na pas po przeciwnej stronie przejścia...

    Shrek

  • 15. Data: 2017-03-12 08:35:06
    Od: "Poliwa" <k...@w...pl>

    > Taa - bezpośrednio wszedł na pas po przeciwnej stronie przejścia...
    >
    > Shrek

    Nic nie zrozumiałeś.

    On nie wchodził na jezdnię, on już szedł po przejściu i miał pierwszeństwo.

  • 16. Data: 2017-03-12 09:04:25
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 12.03.2017 o 08:35, Poliwa pisze:
    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nic nie zrozumiałeś.
    >
    > On nie wchodził na jezdnię, on już szedł po przejściu i miał pierwszeństwo.

    a kto tu mówi o "maniu" lub "nie maniu" pierwszeństwa? Nie wiem w jakim
    stopniu inni koledzy się zemną zgadzają, ale ja tu piszę o tym, że jak
    palant widzi (ma obowiązek patrzeć) że jedzie auto, to zamiast
    zastanowić się, może kierowca zasłabł, może czyta smsa, moze cholera
    ślisko jest i nieda rady zahamować - pieszy ma pierwszeństwo, więc idę
    dalej.
    ToMasz

    PS
    W przypadku samochodów uprzywilejowanych jest dużo lepiej. niby mają
    pierwszeństwo, ale nie mogą "ciąć jak przecinak" Leci taki na czerwonym,
    ale powolutku - żeby ewentualnie zdążyć zmienić kierunek albo się
    zatrzymać. Natomiast pieszy na pasach - święta krowa

  • 17. Data: 2017-03-12 09:28:37
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2017-03-12 o 09:04, ToMasz pisze:

> [...]
    > zastanowić się, może kierowca zasłabł, może czyta smsa, moze cholera
    > ślisko jest i nieda rady zahamować - pieszy ma pierwszeństwo, więc idę

    Nie wiem z jaką prędkością jechał ten samochód, ale fakt jest taki, że
    na filmie od początku widać światła stop. Czyli hamował, ale się nie
    wyrobił. Próbował uciekać na prawy pas, a pieszy jakby celowo mu jeszcze
    wbiegł pod koła.

  • 18. Data: 2017-03-12 10:13:13
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** szod pisze tak:

> [...]
    > taki, że na filmie od początku widać światła stop. Czyli hamował,
    > ale się nie wyrobił. Próbował uciekać na prawy pas, a pieszy jakby

    Wina kierowcy jak nic. Facet szedł po pasach. Gościu zap. z 80km/h bo w
    tym miejscu się zap. Pieszy nie miał tyle zimnej krwi żeby stanąć lub
    zawrócić. Na jego szczęście miał 50m do dużego szpitala. Może spotkało
    się dwóch zamiejscowych. Tam trzeba bardzo uważać.

    https://youtu.be/6f9ppygLZKY?t=28s
    https://goo.gl/maps/jfnB38WY6cy

    --
    Piter

    Pracownicy w Polsce to chcieliby zarabiać 10 tys miesiecznie.
    Ich pracodawcy też by tyle chcieli zarabiać.

  • 19. Data: 2017-03-12 12:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

> [...]
    > zawrócić. Na jego szczęście miał 50m do dużego szpitala. Może spotkało
    > się dwóch zamiejscowych. Tam trzeba bardzo uważać.

    Ty mowisz o przepisach a mnie sie przypomina znane powiedzenie ze cmentarze
    sa pełna ludzi ktorzy mieli pierwszenstwo.
    IMO trzeba być delikatnym idiotą zeby w takiej sytuacji nie przepuscic
    jedynego auta w zasiegu wzroku tylko pokazywać, ze koniecznie musi sie
    przejsc przed nim...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

  • 20. Data: 2017-03-12 12:01:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nic nie zrozumiałeś.
    >
    > On nie wchodził na jezdnię, on już szedł po przejściu i miał pierwszeństwo.

    No przecież o tym piszę. Jak niby mówłby wtargnąć bezpośrednio pod
    jadący po drugiej stronie przejścia pojazd. Jakby był po drugiej
    stronie, to by na dtuga stronę nie przechodził;)

    Co innego, że inteligencją się nie popisał, ale dalej wina jest
    bezwzglednie kierowcy. Po prostu liczył jak zwykle, że pieszy ma
    pierwszeństwo jak wlezie na jezdnie, ale przecież nie włażą bo się boją.

    Shrek