  • 1. Data: 2010-08-31 07:56:34
    Temat: [poszukuje] terminal - czytnik kart zbliżeniowych + skaner kodów kreskowych
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    Witam
    Może ktoś z Was spotkał się z terminalem potrafiącym czytać karty
    zbliżeniowe(mifare albo unique, ale to mniej ważne, z tym mogę się
    dostosować), dodatkowo do tego terminala powinna być możliwość zapięcia
    skanera kodów kreskowych, takiego na RS232. Jak by miał on kilka
    programowalnych przycisków i/lub wejść/wyjść cyfrowych to by było super.

    Już wyjaśniam do czego ten terminal..
    Pracownik zaopatrzony w imienną kartę zbliżeniową, oraz kartką z kodem
    kreskowym(np zamówieniem, zleceniem) skanuje swoją kartę, skanuje kod
    kreskowy ze zlecenia i tym samym rejestruje czas rozpoczęcia pracy nad
    danym zleceniem. Po skończonej pracy znowu się odbija kartą, skanuje ten
    bądź inny kod, naciska odpowiednio zaprogramowany przycisk, czy
    cokolwiek co dany terminal będzie potrafił zrobić aby zasygnalizować
    koniec pracy nad zleceniem.

    To w jaki sposób zdarzenia z terminala będą pobierane do bazy i co się z
    nimi dalej będzie działo jest mniej istotnym problemem, zakładam że
    terminal wyposażony w takie funkcjonalności będzie miał jakiś
    cywilizowany sposób komunikacji ze światem.

    Głównie zależy mi na możliwości powiązania trzech danych - data/godzina,
    pracownik, zeskanowany numer.

    To że takie terminale są to wiem, lecz producentami tych o których wiem
    są nasi koledzy z zachodniej granicy, albo z za wielkiej wody, a co za
    tym idzie cena ich też jest zachodnia:|

    Na runku jest również mnóstwo terminali produkcji chińskiej, lecz
    ograniczają się one głównie do rejestracji samego pracownika(RCP).
    Niektóre mają możliwość wprowadzenia z klawiatury jakiejś dodatkowej
    danej, ale to niestety odpada, konieczna jest możliwość zapięcia
    czytnika kodów kreskowych.
    Większość terminali jest wyposażona w porty RS232, ale głównie do
    komunikacji ze światem, skanera tam zapiąć nie idzie:| Problem jest więc
    natury programistycznej, bo technicznie terminale były by w stanie temu
    podołać.

    Interesują mnie urządzenia proste w obsłudze, tak zwane idioto odporne -
    wyświetlacz, ze dwa przyciski i tyle, (choć to nie jest warunek konieczny).

    Jeżeli jest jakaś firma, która produkuje takie terminale, ma w ofercie
    platformę sprzętową potrafiącą podołać takiemu zastosowaniu, oraz jest w
    stanie dostosować oprogramowanie do moich potrzeb również byłbym tym
    zainteresowany.

    Z góry dziękuje za zainteresowanie oraz wszelką okazaną pomoc.
    Pozdrawiam
    Rafał

  • 2. Data: 2010-08-31 09:52:25
    Od: Łukasz Pinkosz <n...@n...plpl>

    Rafał pisze:

> [...]
    > zainteresowany.
    >
    > Z góry dziękuje za zainteresowanie oraz wszelką okazaną pomoc.

    Zobacz tutaj:
    http://www.alan-systems.com/pl/produkty/41-alan-time
    -management-system/75-atms.html

    Terminale (z zachodu, ale tańsze niż PCS Intus czy KABA) spełniające
    Twoje wymagania produkuje DataFox (http://www.datafox.eu/)

  • 3. Data: 2010-09-01 07:20:15
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 31.08.2010 11:52, Łukasz Pinkosz pisze:

    > Zobacz tutaj:
    > http://www.alan-systems.com/pl/produkty/41-alan-time
    -management-system/75-atms.html

    Potrzebuje sam sprzęt

    > Terminale (z zachodu, ale tańsze niż PCS Intus czy KABA) spełniające
    > Twoje wymagania produkuje DataFox (http://www.datafox.eu/)

    O DataFox wiem, ale szukam właśnie coś tańszego, coś co będzie kosztować
    bliżej 1000zł a nie 1000ojro.

  • 4. Data: 2010-09-01 07:22:12
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Rafał" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nasi koledzy z zachodniej granicy, albo z za wielkiej wody, a co za tym

    Do czego to potem planujesz podpiąć?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2010-09-01 08:11:19
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

> [...]
    > skanera kodów kreskowych, takiego na RS232. Jak by miał on kilka
    > programowalnych przycisków i/lub wejść/wyjść cyfrowych to by było super.

    najmniejszy pecet + głowica frid na usb + głowica bar code na usb
    cały soft piszesz sam...

    w części sprzetowej powinieneś się zbliżyć do 1kpln...

  • 6. Data: 2010-09-01 08:56:42
    Od: Artur Zawadzki <a...@g...com>

    On 31 Sie, 09:56, Rafał <r...@o...pl> wrote:
> [...]
    > zainteresowany.
    >
    > Z góry dziękuje za zainteresowanie oraz wszelką okazaną pomoc.

    Witam
    Nasza firma dysponuje czymś takim jak Pan opisuje:

    Czytnik posiada wbudowane nowoczesne rozwiązania technologiczne które
    czynią go ciekawym rozwiązaniem dla wielu zastosowań.
    - technologia RFID karty 125kHz TK4100
    - modem GPRS z funkcją odbierania i wysyłania wiadomości SMS
    - możliwość montażu zewnętrznej anteny GSM w przypadku słabego zasięgu
    sieci
    - niezniszczalna, dotykowa, pojemnościowa klawiatura zapewniająca duży
    komfort obsługi i trwałość na długie lata
    - podświetlany alfanumeryczny wyświetlacz 2x16znaków z możliwością
    przewijania tekstu

    Zasada działania:
    - Czytnik sam w sobie jest zdalnie konfigurowalnym terminalem którego
    funkcjonalność zależy od pomysłu osoby która go konfiguruje.
    - Wszystkie komendy i komunikaty są on-line przesyłane do serwera
    który wręcz interaktywnie może reagować na daną sytuację.
    - Przesyłane informacje są szyfrowane na wysokim poziomie zabezpieczeń
    co pozwala na użycie czytnika do realizacji mniej lub bardziej
    strzeżonych zadań.
    - Urządzenie w miarę potrzeb zamawiającego może zostać wyposażone w
    sprzętowy port RS232 do sterowania peryferiami zewnętrznymi np.
    drukarką lub skanerem.
    - Czytnik jest zaprojektowany i wyprodukowany przez naszą firmę co
    daje nam pełną kontrolę nad jego możliwościami, wersją wykonania lub
    oprogramowania.
    - Jest możliwość wykonania specjalnej wyklejki która będzie dopasowana
    do aktualnej funkcjonalności bo tak naprawdę jest to 16 klawiszowa
    klawiatura zarządzana z poziomu serwera.

    - Oprogramowanie serwerowa jest zaprojektowane tak aby nie generowało
    ograniczeń projektowych ale na dzień dzisiejszy nie posiadamy jeszcze
    interfejsu web do zdalnego zarządzania.

    Zasilanie czytnika wymaga zastosowania żródła prądu stałego12V 1,5A.

    W przypadku zainteresowania proszę o kontakt 017 7788471 Azaco Rzeszów

  • 7. Data: 2010-09-01 08:58:28
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 1 Sep 2010 01:56:42 -0700 (PDT), Artur Zawadzki napisał(a):

> [...]
    > komfort obsługi i trwałość na długie lata
    > - podświetlany alfanumeryczny wyświetlacz 2x16znaków z możliwością

    /ciach/

    A gdzie tu jest czytnik kodów kreskowych?

    --
    Yakhub

  • 8. Data: 2010-09-01 09:05:42
    Od: Artur Zawadzki <a...@g...com>

    On 1 Wrz, 10:58, Yakhub <y...@g...pl> wrote:

    > /ciach/
    >
    > A gdzie tu jest czytnik kodów kreskowych?
    >
    > --
    > Yakhub

    to ten zewnętrzny skaner na RS232 opisany jako zewnętrzne peryferia :)