  • 1. Data: 2010-08-30 00:47:31
    Temat: I znowu chodzi o PCB !!
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    Witam ,

    Jak w temacie !! Temat bardziej złożony , więc najpierw zacznę od kilku punktów
    opisu projektu , a następnie przejdę do pytań..

    1) PCB jest w finaalnej fazie projektowania. 8 (słownie: osiem) warstw.
    2) Na pokładzie PCB jest cyfrówa i analogówa , są szybkie przetworniki A/D
    (AD9272) , transmisja szeregowa LVDS (50MHz x 12bit = 600MHz)
    3) Dane włażą mi do FPGA , coś tam z nimi robię (nieważne co) , po obróbce
    danych wyrobię się z transmisją przez PCI.
    4) Na pokładzie PCB będzie trochę DROGICH scalaków (PQFP,BGA) i od cholery
    rezystorów , kondziorów i tym podobnych "robaków".
    5) WAŻNE !!! Na pokładzie będą również kondziory wysokonapięciowe , tantalki i
    elka w "obudowie" relatywnie dużej (SMD1210).
    6) wymiar PCB (mniej więcej , jeszcze nie skończone): 20x25cm

    Teraz pytania :

    1) Gdzie zrobić PCB na prototyp ?? CHINY ?? www.pcbcart.com ??
    2) PCB musi być przetestowana , bo na 32-kanałach przy prototypieniu mogę się
    pogubić. Zrobią to , czy ew. macie inne propozycje dot. wykonawcy ??
    3) Czy robią firmy przez Was proponowane montaż ??
    4) Jeżeli tak , to co winienem uczynić ??
    - przesłać im te specjalizowane scalaki , czy jakoś inaczej ??
    - w jakim formacie przesłać wartości , sposób montażu , wartości "robaków"
    typu kondziory i inne gździągwa ... , a może zakupić w Kraju i podesłac do
    wykonania prototypu....

    ===========

    Jakie są Wasze doświadczenia ?? Jeżeli zoś winienem uściślić , dawajcie ostro z
    pytaniami !!

    Pozdrawiam ,

    MH

    1)

  • 2. Data: 2010-08-30 04:50:01
    Temat: Re: I znowu chodzi o PCB !!
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-08-30 02:47, MH pisze:
> [...]
    >
    > ===========
    >
    > Jakie są Wasze doświadczenia ?? Jeżeli zoś winienem uściślić , dawajcie ostro z

    PCB zamow w chinach np www.njpcb.com z testowaniem wyjdzie duzo taniej
    niz w polsce, musisz im wyslac tylko gerbery i pliki wiercen. A montaz
    w polsce z chinami za duzo zabawy, montaz np tutaj www.beso.eu.

  • 3. Data: 2010-08-30 20:28:31
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 30/08/2010 01:47, MH wrote:
> [...]
    > opisu projektu , a następnie przejdę do pytań..
    >
    > 1) PCB jest w finaalnej fazie projektowania. 8 (słownie: osiem) warstw.

    Chcesz prototyp (1-5 sztuk), czy od razu partie >100 sztuk?

    --
    Jerry1111

  • 4. Data: 2010-08-30 21:24:07
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-08-30 02:47 MH napisał(a):

    > 1) PCB jest w finaalnej fazie projektowania. 8 (słownie: osiem) warstw.
    > 2) Na pokładzie PCB jest cyfrówa i analogówa , są szybkie przetworniki A/D
    > (AD9272) , transmisja szeregowa LVDS (50MHz x 12bit = 600MHz)
    [...]
    > 1) Gdzie zrobić PCB na prototyp ?? CHINY ?? www.pcbcart.com ??
    > 2) PCB musi być przetestowana , bo na 32-kanałach przy prototypieniu mogę się
    > pogubić. Zrobią to , czy ew. macie inne propozycje dot. wykonawcy ??

    SoftCom czyli zamówienie w Polsce a produkcja w Chinach. Testowanie PCB
    oczywiście niezbędne i robią. Ile chcesz tych płytek zrobić na pierwszy
    rzut?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 5. Data: 2010-10-19 09:11:36
    Od: Marcin E. Hamerla <m...@D...DUPAnet.removeDUPA>

    Adam Dybkowski napisal(a):

    >[...]
    >
    >SoftCom czyli zamówienie w Polsce a produkcja w Chinach. Testowanie PCB
    >oczywiście niezbędne i robią. Ile chcesz tych płytek zrobić na pierwszy
    >rzut?

    Softcom byl kiedys zdecydowanie najdrozszy. Wszystkich przebijal.

    Ja ostatnimi czasy robie wielowarstwowe w Eurocircuits.

    --
    Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla