  • 1. Data: 2011-06-28 08:31:58
    Temat: pytanie dot Samsung Galaxy S2
    Od: "AT" <d...@g...pl>

    Witam!

    Czy jest możliwe wgranie na ten telefon Android 3.0.
    A moze obecny system umozliwia to co bym chcial osiągnąć?
    Mianowicie

    Czy można podłaczyc mysz i klawiaturę na BT.

    Pytam bo chciałbym miec mozliwosc wykorzystania
    tego telefonu rowniez zamiast notebooka.

    Czyli podłaczyć do monitora LED przez HDMI + mysz + klawiatura.
    i najlepiej ustawic rozdzielczosc wyzsza niz standardowa jaką ma telefon

    Czy to jest możliwie jak w przypadku motorolki Atrix?

    kabelek hdmi znalazlem taki
    http://www.mobilefun.co.uk/bizlink-mhl-to-hdmi-tv-ou
    t-adapter-black-p29839.htm

    pozdrawiam
    AT

  • 2. Data: 2011-06-28 11:53:12
    Temat: Re: pytanie dot Samsung Galaxy S2
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-28 10:31, AT pisze:
    > Witam!
    >
    > Czy jest mo?liwe wgranie na ten telefon Android 3.0.
    > A moze obecny system umozliwia to co bym chcial osi?gn???
    > Mianowicie
    >
    > Czy mo?na pod?aczyc mysz i klawiatur? na BT.
    >
    > Pytam bo chcia?bym miec mozliwosc wykorzystania
    > tego telefonu rowniez zamiast notebooka.

    chyba tylko po to by dostac zeza.
    Przeciez nie da sie przy takich rozdzielczosciach dłuzej patrzec w
    ekran, zainstaluj sobie IPLA, obejrzyj jeden film i minie Ci ochota na
    zastepowanie netbooka telefonem z 3 calowym ekranem

    --
    z magazynem</a>

  • 3. Data: 2011-06-28 12:07:49
    Od: "AT" <d...@g...pl>

> [...]
    > zainstaluj sobie IPLA, obejrzyj jeden film i minie Ci ochota na
    > zastepowanie netbooka telefonem z 3 calowym ekranem

    technicznie nie powinien to być problem, zerknij na filmy o motoroli Atrix
    na androidzie.

    Po podłaczeniu do LCD klawiatury na BT i myszki, z telefonu robi się
    normalny notebook.

    A ułatwiło by mi to pracę, w miejscach gdzie korzystam wszędzie mam dostęp
    do LCD. I nie musiałby nosic netbooka ze sobą

    Widzę to tak, ze po podłaczeniu hdmi na LCD po prostu mam wszystkie puplity
    albo do wyboru np 3.

    pozdrawiam
    AT

  • 4. Data: 2011-06-29 19:14:26
    Od: Ireneusz Brycki <i...@g...pl>

    W dniu 2011-06-28 13:53, Pendrive pisze:

> [...]
    > ekran, zainstaluj sobie IPLA, obejrzyj jeden film i minie Ci ochota na
    > zastepowanie netbooka telefonem z 3 calowym ekranem

    Ja na ip3gs oglądnąłem z 20 filmów. Nie jest źle, a SGS2 ma dużo
    większy, lepszy, jaśniejszy ekran i generalnie myślę - da sie oglądać :)

    --
    Pozdrawiam, Ireneusz Brycki