  • 1. Data: 2011-06-28 12:13:23
    Temat: HTC Desire Z nie chce łączyć rozmów
    Od: ked <k...@g...com>

    Witam

    Czy miał kiedyś ktoś podobny problem z tym telefonem (a może nie tylko
    z tym)? Jak chcę do kogoś zadzwonić, to po wybraniu tej osoby z
    kontaktów, czy po wpisaniu numeru, czy obojętnie w jaki inny sposób
    bardzo często telefon nie chce połączyć rozmowy. Wybierak kontakt,
    dotykam "zadzwoń", telefon dzwoni i niemalże w tym samym momencie sam
    z siebie rozłącza się pokazując komunikat "połączenie zakończone". W
    tym czasie nie dotykam ekranu, nie robię niczego innego. Dodam, że
    osoba, do której dzwonię nawet nie wie, ze próbuję się do niej
    dodzwonić.

    Nie wiem, czy to wina sprzętu, czy Android czasami tak ma, czy może
    nakładka Sense tak ma... Z góry dzięki za pomoc.

    pozdrawiam
    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-06-28 12:22:05
    Temat: Re: HTC Desire Z nie chce łączyć rozmów
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 05:13:23 -0700 (PDT), ked napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie wiem, czy to wina sprzętu, czy Android czasami tak ma, czy może
    > nakładka Sense tak ma... Z góry dzięki za pomoc.

    bawiłeś się ustawieniami wysyłania identyfikacji numeru?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    " pewne osoby w panstwie nie moga oddawac plaszcza do pralnii." - Paweł