  • 1. Data: 2011-06-28 09:26:56
    Temat: jaki telefon "do dzwonienia" ?
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    Witam grupę !

    stoję przed wyborem kilku telefonów jako służbowych dla
    współpracowników.
    Zasada jest jedna - dobry, wytrzymały telefon do dzwonienia z "w
    miarę" mocną baterią. sprawdziłem, że nawet SMS nikt u nas nie używa :

    Od kilku lat uzywamy E51 albo E66 i to były naprawdę świetne telefony,
    za dobre i już ich nie ma :(
    E52 w plusie tez już chyba jest niedostępny.

    Macie jakies sugestie ?
    Nie chcemy żadnych dotykowych ani QWERTY (telefony nie służą do
    internetu, fejsbuków ale do odbierania i wykonywania dziesiątek
    połączeń dziennie) Niekoniecznie Nokia. nawet HSDPA i GPS nie są
    potrzebne, a wielki ekran kojarzy mi się z baterią, którą trzeba
    łądowac codziennie.

    Macie jakies sugestie ? Dodam, że zależy mi na rozsuwanej obudowie jak
    w E66 - niesamowicie wygodne rozwiązanie :)

    pozdrawiam

    Krzysiek

  • 2. Data: 2011-06-28 09:34:04
    Temat: Re: jaki telefon "do dzwonienia" ?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 02:26:56 -0700 (PDT), Krzysiek napisał(a):

    > Macie jakies sugestie ? Dodam, że zależy mi na rozsuwanej obudowie jak
    > w E66 - niesamowicie wygodne rozwiązanie :)

    http://superstores.pl/pl/nokia-e66-faktura-vat-gwara
    ncja-producenta.html?partner=1984
    drugi albo trzeci link z google.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 3. Data: 2011-06-28 09:48:11
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-06-28 11:26, Krzysiek pisze:
> [...]
    >
    > Macie jakies sugestie ? Dodam, że zależy mi na rozsuwanej obudowie jak
    > w E66 - niesamowicie wygodne rozwiązanie :)

    nokia 2330 classic. bateria dlugo trzyma, nokia prymitywna ale nowy
    model (2010) i dosc ladna , nie ma symbiana wiec na pewno dluzej trzyma
    niz w 51

    P.

    --
    z magazynem</a>

  • 4. Data: 2011-06-28 17:18:03
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    >Macie jakies sugestie ? Dodam, że zależy mi na rozsuwanej obudowie jak
    >w E66 - niesamowicie wygodne rozwiązanie :)

    Tez szukałem telefonu do dzwonienia i nawet odstawiłem Blackberry i kupiłem
    http://goo.gl/qyIAf. Telefon jest zarabiasty , pyłoszczelny ,wodoszczelny ,
    ładowany w kłopocie bateria słoneczna i tylko telefon .Naprawdę polecam

  • 5. Data: 2011-06-28 17:25:29
    Od: McRella <y...@o...pl>

    W dniu 2011-06-28 19:18, jerzy.n pisze:

> [...]
    > ładowany w kłopocie bateria słoneczna i tylko telefon .Naprawdę polecam ...

    a ile kosztował?

  • 6. Data: 2011-06-28 17:37:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-28 19:25, McRella pisze:

    > a ile kosztował?

    Pewnie tyle
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=sv29&cat
    egory=170

    (250zł)

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2011-06-28 19:03:54
    Temat: Re: jaki telefon
    Od: "Adam G" <g...@g...pl>

    Witaj

    jerzy.n <j...@t...de> napisał(a):

    > Tez szukałem telefonu do dzwonienia i nawet odstawiłem Blackberry i kupiłem
    > http://goo.gl/qyIAf. Telefon jest zarabiasty , pyłoszczelny ,wodoszczelny ,

    Z normą IP-56 to on nie jest pyłoszczelny a odporny w pewnym stopniu na pył.
    Jego wodoszczelność to też nie wodoszczelność.

  • 8. Data: 2011-07-02 08:35:55
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 28 Cze, 11:26, Krzysiek <k...@g...com> wrote:
> [...]
    > za dobre i już ich nie ma :(
    > E52 w plusie tez już chyba jest niedostępny.
    Jesli "do dzwonienia", to po co ci symbian?