  • 21. Data: 2009-04-29 18:31:47
    Temat: Re: porównanie D80/D90
    Od: Valwit <l...@v...net>

    Jakub Jewuła wrote:

    > Sluchamy :)

    nie no, nie znowu :) RTFA ;) i jest kilka watkow o tym na forum nikonowym.

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997

  • 22. Data: 2009-04-29 18:35:05
    Od: Valwit <l...@v...net>

    a402 wrote:

    > Proszę o wyjaśnienie.

    funkcja szukaj na http://forum.nikon.org.pl/

    temat przewalkowny az do przyslowiowego wyrzygania

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997

  • 23. Data: 2009-04-30 08:45:46
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Valwit pisze:

    > nie no, nie znowu :) RTFA ;) i jest kilka watkow o tym na forum nikonowym.

    Jesteśmy tu na grupie dyskusyjnej pl.rec.foto.cyfrowa, nie na jakimś
    forum nikonowym. Wiem, że jakoweś fuzyje sa w modzie
    ale póki co to do takowej nie doszło.

    ciao

  • 24. Data: 2009-04-30 08:46:34
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Valwit pisze:

    > funkcja szukaj na http://forum.nikon.org.pl/
    >
    > temat przewalkowny az do przyslowiowego wyrzygania

    dzieki za adres

    aaa i smacznego.

  • 25. Data: 2009-04-30 08:57:59
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    a402 pisze:

    > Jesteśmy tu na grupie dyskusyjnej pl.rec.foto.cyfrowa, nie na jakimś
    > forum nikonowym. Wiem, że jakoweś fuzyje sa w modzie
    > ale póki co to do takowej nie doszło.

    No i dostałeś odpowiedź gdzie znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.
    Oczekujesz, że ktoś będzie streszczał opinie obu albo trzech stron
    dyskusji i wypunktuje argumenty każdej z nich ??? O_o

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 26. Data: 2009-04-30 09:01:26
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Thu, 30 Apr 2009 10:45:46 +0200, a402 napisał(a):

    > Jesteśmy tu na grupie dyskusyjnej pl.rec.foto.cyfrowa, nie na jakimś
    > forum nikonowym. Wiem, że jakoweś fuzyje sa w modzie
    > ale póki co to do takowej nie doszło.

    Tak się składa, że to "jakieś forum" akurat zawiera sporo odpowiedzi na
    Twoje pytania (plus dużo więcej), zadaj sobie trochę trudu i racz
    zwyczajnie ruszyć swoje 4 litery w tamtą stronę.

    BTW grupy dyskusyjne nie są jakimś hermetycznym tworem, który
    sam-sobie-światem. W przeciwnym razie np. wątek "Zdjęcie tygodnia"
    musiałby być napstrzony binarkami - bo jesteśmy na prfc, a nie na
    "jakimś" fotoplenery.eu ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 27. Data: 2009-04-30 09:56:15
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Paweł W. pisze:

    > No i dostałeś odpowiedź gdzie znajdziesz odpowiedź na swoje pytanie.

    W takiej formie: "nie no, nie znowu :) RTFA ;) "

    > Oczekujesz, że ktoś będzie streszczał opinie obu albo trzech stron
    > dyskusji i wypunktuje argumenty każdej z nich ??? O_o

    A czego nie.

    Wiesz, praktycznie na każde zadane tu pytanie gdzieś w necie leży
    odpowiedź. A jednak dyskusje sa prowadzone. Pomimo tego.

  • 28. Data: 2009-04-30 09:58:56
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Grzegorz Góra pisze:

    > Tak się składa, że to "jakieś forum" akurat zawiera sporo odpowiedzi na
    > Twoje pytania (plus dużo więcej), zadaj sobie trochę trudu i racz
    > zwyczajnie ruszyć swoje 4 litery w tamtą stronę.

    Alez ja czytam to jakieś forum. To jakies forum jest całkiem nie złe.

    Ale forum to nie żona. Zadając jakies pytanie na jakis forum i
    jednocześnie zadająć je na tej grupie, nie zdradzam ani grupy ani
    jakowegos foruma? Nie?